Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

31 October 2013

.Temuduga Awal & Akhir.

Putrajaya....
Ya pada saat ini tentunya Miss Meen berada di dalam bilik temuduga 9
Alhamdulillah..akhirnya kami semua ditemuduga
Insha allah apa yang dijanjikan dan diimpikan akan terkabul
Doakan kami semua ya....

19 October 2013

.Kahwin Senyap.

Wah suatu minggu dahulu kecoh pasal pasangan artis ini
Wawa Zainal & Aeril Zafriel
Perghh...tgk gaya mesra diorg Miss Meen memang dah agak dah
Mereka ini tentu ada ada bau bau hehehe
Walau apa pun...mereka secocok bersama
Tahniah Dear!!!! :)


Hari ini coretan mengenai mereka
Sebab apa Miss Meen baru je selesai tengok 
Sidang perjumpaan mereka dengan wartawan kat youtube
Perghhh...wartawan ini kan tanya bertubi-tubi kau!
Sehinggakan Aeiril nak jawab pun tersekat sekat..

Tapi kan nak dijadikan cerita kan kan kan
Miss Meen terasa hati dengan seorang wartawan ini
Bila si Aeril tanya apa hukum nikah..kau jawab je lah kan
Sebab kau pun nak tahu apa jawapan si Aeril kan kan kan 
Ni tak dia siap menjawab yang lain lagi
Siap kata lagi tuh kat sini bukan kurus nikah kahwin
Dah korang tuh singgap perihal kain orang...orang tuh sabaq lagi dengan kau kan..

Kalau kita sendiri tahu hukum dan syarat
Tentu kita tak jadi macam wartawan yang giler pertanyaan kan
Yang si Zubir tuh tanya memang sentap ah 
Miss Meen dengar...hehehe
Tak boleh kee fikir sendiri kekeke takut kena saman laa tuh
Nak gak rekod suara mamat tuh hehehe

Kalau nak diikutkan memang sahlaa kawen nikah diorg nie
Yang salah cuma tak hebahkan lah
Takut takut nanti si Wawa Zainal tuh kena pinang kat Datuk ke kann
Susah Aeril kang kekekkek :P
Pendek kata,kemesraan diorang ni dah dapat dikesan masa Julai 2012 lagi
Masa diorang shooting cover majalah lagi
Mesra giler bergambor beb...hehehhe

Okeylaa tuh aja nak membebel heheh

P/S: Daftar mengikut undang-undang sebab mahu menghormati arahan pemerintah kerajaan dan menjaga hak-hak sebagai seorang isteri dan anak.Nanti kalau tak berdaftar kang..susahlaa..surat beranak tak der..apatah ID pun xda..ini berlaku yer di Sabah dan Sarawak sebab kita sering mengabaikan orang asal ini..Take note yer kerajaan dan pejabat syariah. :)

.So Happy Together.




Wah lagu ini sungguh mellow
Sesuai laa kalau sesiapa yang nak berkahwin tue buat lagu latar
Miss Meen tak buat aiii...segan haha nnt membazir la pula
Banner pun xbuat hehhehe..segan muka terpampang..
Aiii manjang segan jee dah nikah pun segan lagi oiii kikikiki
Mungkin sebab kami bukan hari hari berjumpa kot
Tuh yang segan melekat jee hehhe
Okeylaa selama mendengar lagu ini :)

The Turtles - So Happy Together with Lyrics!