HAPPY DIWALI diucapkan pada semua !!
Tak kira lah sapa kan kan
Dah kata 1 MALAYSIA..jadinya semua lah kan hahahha =P
Hari neyh kami SMKM cuti dr Rabu-Ahad neyh
Isnin,8N0v barulah sek0lah semula...
8N0v 2010, neyh adalah semakan bagi KPLI-SR 2011 uijan bertulis...
Menanti dgn penuh debaran ^_^
Berharap sgt dapat lagi test..
Insyallah ^_^
Pagi neyh seawal jam 615 pagi kami pergi makan sarapan di Salak Tinggi, Selang0r...
Hahaha...saja ikut Pn.Harina Husin...Dia dah mengajak apa salahnya j0in kan ^_^
Apa pun nasi lemak di situ mmg sedap...jarang nak jumpa sambal ikan bilis yang pekat dan menarik...
Selalu jumpa yang cair2 je...hihihi ^_^
Apa pun bg 10 0f 10 hahhaha....
N0t bad laaa asalkan perut kenyang..
Terima Kasih juga kepada Abg B0nzer kerana membelanja kami hahha ^_^
Abg B0nzer adalah gelaran bg suami Kak Hazrina Husin neyh....
Muka garang tapi hati baik hihihikkk.... =P
S0 dalam jam 10 pagi kami akan berangkat pulang ke Kuala PIlah....
Sebelum tuh nak 0ff t0 Jusc0 Seremban luk...
Nak beli album gambar laahh..
Kalu sempat nak survey baju gak...
H0pe Mr.S dapat cuti erkkk...
Nak r0und MELAKA...carik baju uhhh T_T
Sp0ns0r leyh hahahha =P
03 November 2010
01 November 2010
:: Hati Tak Ser0n0k ::
Pada 2 hari yang lepas dapat ph0necall dari Mama..
Mama kata " Ada surat SPA tuk ujian bertulis 13 N0v 2010 ney jawatan N41"
Gurlpppp.. ada separuh hati kata "Alhamdulillah"
Ada separuh hati kata "Hm KPLI pun masa tuh gak testnya...tapi xtau dapat ke tak lagi"
APa yang penting tawakal lah yer...
Kebetulan hari tuh malam 13 N0vember 2010 tuh ada makan malam tahunan SMKM
Kebetulan juga kami adalah
AJK Pendaftaran
AJK Hadiah
AJK Cabutan Bertuah
Semua tuh memerlukan persiapan rapi sebelum majlis
Majlis kali neyh dibuat di Nilai Spring,Nilai..
Tahlaa aku pun tak tau mana tempat ehhh...
Mama & AYah lak g jemput Afir kat UITM Perak...
Huhuhu.... T_T nak ikut !!!!
Banyak perkara mendatang secara serentak
Al maklumlah tak pernah wat keje serentak
Tau nak sedap je kan hehhee
Apa apa pun berd0a tiada perkara yang tak diingini berlaku yaa
Aminnn......
Mama kata " Ada surat SPA tuk ujian bertulis 13 N0v 2010 ney jawatan N41"
Gurlpppp.. ada separuh hati kata "Alhamdulillah"
Ada separuh hati kata "Hm KPLI pun masa tuh gak testnya...tapi xtau dapat ke tak lagi"
APa yang penting tawakal lah yer...
Kebetulan hari tuh malam 13 N0vember 2010 tuh ada makan malam tahunan SMKM
Kebetulan juga kami adalah
AJK Pendaftaran
AJK Hadiah
AJK Cabutan Bertuah
Semua tuh memerlukan persiapan rapi sebelum majlis
Majlis kali neyh dibuat di Nilai Spring,Nilai..
Tahlaa aku pun tak tau mana tempat ehhh...
Mama & AYah lak g jemput Afir kat UITM Perak...
Huhuhu.... T_T nak ikut !!!!
Banyak perkara mendatang secara serentak
Al maklumlah tak pernah wat keje serentak
Tau nak sedap je kan hehhee
Apa apa pun berd0a tiada perkara yang tak diingini berlaku yaa
Aminnn......
:: Zaman Ini ::

Minggu neyh adalah minggu menanda kertas s0klan pelajar
Huhuu...kalu tanda yang besh tuh ser0n0klaaa
Kalu tanda yang tak besh tuh..kurang ser0n0klaaa
Sedey weiiii...
Kadang2 pikir gak kita ker neyh rakyat MALAYSIA
Mcamana kalu budak2 neyh yg kena tipu
Huhuu..haru biru weiii...
Apa cara erk nak bg di0rg neyh ser0n0k belajar??
Hmmmm.... T_T
Huhuu...kalu tanda yang besh tuh ser0n0klaaa
Kalu tanda yang tak besh tuh..kurang ser0n0klaaa
Sedey weiiii...
Kadang2 pikir gak kita ker neyh rakyat MALAYSIA
Mcamana kalu budak2 neyh yg kena tipu
Huhuu..haru biru weiii...
Apa cara erk nak bg di0rg neyh ser0n0k belajar??
Hmmmm.... T_T
Subscribe to:
Posts (Atom)
