Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

05 December 2010

:: Majlis Tunang SepupuKu ::


Hari neyh adalah hari bersejarah buat seluruh keluarga besar aku
Majlis Pertunangan Sepupuku
5 Disember 2010
Adik aku Shaza
Merangkap Ph0t0grapher di majlis neyh
Perjalanan majlis amat lancar dan tenang
Alhamdulillah
Hujan turun pada sebelah petang
Amat penat jugak laa
Semua kerja kena pantas kan ^_^
Terima Kasih kepada yang membantu
Majlis Perkahwinan pada
4 Jun 2011
Wah awal2 cuti sek0lah tuh
K0mpem pack giler ^_^
Apa2 pun

"SELAMAT BERTUNANG"


: Tahniah kepada Nurul Huda Md.Husin..
Selamat Bertunang 5 Dis 2010 :


: Neyh lah pasangan tunangnya..Mohd Fauzi 0rg Perak neyh.. Tahniah yer Ayui ^_^ :


: Sebelum sesi bergambar Azhad menunjukkan ragamnya ^_^ :


: Sesi bergambar bersama kami pula.. Mak dara dan Anak dara dan Anak Mak Dara :


: Sesi bergambar bersama Makcik dan Kakak Ipar dan Mak :

03 December 2010

:: Unlucky ::

Petang tadi cek
KPLI SR
Alamak keputusannya tidak memberansangkan aku
Erm masuk neyh dah hampir
3 kali aku tak berjaya
Hanya member s0rang neyh je
Yang dapat
K0s Bahasa Inggeris
Temuduga dia kat SKJC
Tahniahh ^_^ !!!

Takper
Cuba lagi masa akan datang
^_^
Dan cube lagi peluang yang ada
BERUSAHA !!!!

Kredit :: Mr.S saya rendu kam0 ::

01 December 2010

:: H0ot ..W0ot..B0ot.. c0ot ::

Hari neyh pagi2 dah ke sek0lah
Setel kan benda di sek0lah
Dah setel
Alhamdulillah
Hampir laa

Petang neyh
Jam 200 ptg -430 ptg
Matematik Tambahan
Kertas 2
Jadi Guru Bertugas
Menjaga kawasan sek0lah
Agk b0san dan penat
Bukan penat apa..
Penat menunggu peperiksaan tamat
Nak balik b0ley ka?
^_^

Minggu depan semua GSST 2010
Kena datang sek0lah
Ada meeting dgn GPK 1
Pada hari
Isnin,6 Disember 2010 jam 830 pagi
Meeting untuk tugasan
Dan pemberitahuan
Seperti biasa
Kena ready mental dan fizikal
Redha je laa
^_^