Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

20 July 2009

Guru ........Engkau lah ratu hatiku ^_^


Title Cikgu..Guru.. fuh...s0 hard... hanya yang benar benar layak sahaja yang mampu memiliki title tue sampai bila bila pun...^_^ kiter mcm tak layak jerk hikhik...

erm...pertama kali menjejakkan kaki di SMK Mantin...N.9..huhu agak terkejut dgn budaya dan 'keramahan' pelajar nya.. ^_^ apa apa pun itulah realiti nya..dengan tiada pengalaman mengajar dan mendidik pelajar...saya belajar banyak sangat..terutamanya..bersedia dalam apa jua keadaan ^_^ kalu masalah yang tak datang mencari kita..kita yang datang mencari masalah hikhik ^_^ apa apa pun mesti tabah laaa... huhuu T_T sedeynya !!!!!


saya mend0akan pelajar sume dalam keadaan baik dan mendengar kata yang penting...hehhe ^_^ amenn....tue jelaaa k0t....nak luahkan...hope apa yang datang saya dapat menyambut dengan bijak dan 'smart' ^_^ hikhik

0 Merepek: