Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

01 June 2010

:: Sambutan Hari Guru 2010 SMKM ::

~This is n0 picture at the m0ment~ ngeee ^_~
-------------------------------------------------------------------------------------
Tanggal 1 June 2010,SMKM mengadakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah...sekolah lain setahu aku dah sambut dah..SMKM je yang lewat sikit... ^_^ PERHAPS...Pagi-pagi semuanya berkumpul di DH...ada 10 persembahan...fuhy00oo ^_^ besh!!Persembahan dr GPK1 dan Pengetua pun ada ^_^ Besh...hihii aku pun tak seberani tuh k0t betul laa orang kata nak jadi CIKGU nyh kene berani hihihi ^_^
Pastu banyak nyanyian dari guru dan pelajar..Sumenyaa besh2 belaka..pastu ada SUKANEKA...
Aku masuk..huhuhu gr0up aku dapat nama paling last hehhe nampak naaa tak reti main...hihii mcm2 main ehh...ambil biji kacang hijau dgn chopstik..masukkan air dlm botol...pijak belon sampai pecah...ikat kaki jalan berdua... huhuu melecet kaki aku hehhe
Dan akhirnya,jamuan makan makan... ^_^ lauknya agak besh sbb ada KERABU MANGGA hehhhe ^_^

0 Merepek: