Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

05 June 2011

ll Sesat ll


Assalamualaikum Semua !!

Ding !!!!!!!!!!
Miss Meen terlebih jalan tadi
Semasa mahu balik ke UPM
Tapi ALHAMDULILLAH selamat sampai
Terima Kasih Tuhan kerana menemani Miss Meen
Selepas neyh Miss Meen kena belajar 
Signb0ard ikut g HIGHWAY LEKAS

Selepas neyh nak ikut HIGHWAY KAJANG SILK
Masuk l0r0ng kiri ke Sungai Long .. Sg Besi .. apa lagi tah
Tah tak berapa ingat tadi
Apa arahan Abg kat TOL KAJANG SELATAN tadi...

Then ikut PUTRAJAYA
Tapi TERLEPAS arah
Atas sebab tidak yakin bila menuju ke arah tue
T_T sedihnya bila memandu s0rang diri

Tapi teruskan..juga nak reverse tak pandai
Lagipun bahaya... teruskan juga
Akhirnya terpaksa lalu BALAKONG ...CHERAS SELATAN ...
Tapi akhirnya Alhamdulillah jumpa signboard SERI KEMBANGAN
Bercakap sorang diri laa tadi melihat signboard..
Nasib baik malam neyh jalan area sana tak jammed...
Alhamdulillah ...

Sem0ga dipermudahkan lagi selepas neyh
^_^ Terima kAsih Tuhan ...
Alhamdulillah ...



*Musuh yang sangat berbahaya di dunia ini adalah perasaan penakut dan bimbang. Teman yang paling setia hanyalah keberanian dan keyakinan yang teguh...Kena ingat neyh *

4 Merepek:

Eyrique Ettiqazz said...

Miss Meen mcm x de konfiden bila sensorang?tp x pe sbb pengalaman tu.....syukur jugak sbb semua selamat.

Fitrihadi said...

biasalah kalau mengembara sensorang.. signboard je la jadi peneman.. kalau terlepas kena usaha lagi sampai dapat.. hehe saya pun ada pengalaman gak jadi gini..bila travel sensorang..

Miss Meen said...

@EE
Alhamdulillah sampai pada masa yang tepat..
Kalu sampai masa dah larut malam??
Hanya Tuhan saja yang tahu debar kat hati huhu terima kasihh....nasihat EE tue

Miss Meen said...

@Fitrihadi
Huhu ya ya betul sbb tak da peneman hihi jadinya jalan terlajak
Tapi nasib baik jalan tue pernah lalu dulu..
Ingat2 ayam jee lalu masa tue hihi