Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

31 January 2012

ll Berserdahana ll

Assalamualaikum...
Dalam berlangsungnya majlis pasti ada yang terlepas pandang
Andai kata,ia menyakiti hati..Ampun maaf dipinta
Kita adalah Manusia Biasa yang tidak lari dalam melakukan kesilapan
Maaf ya :)
Seisi sekuku :)
Hantaran Kedua Belah Pihak :)
Berkilatkan Buahan Ini (:
Haaaa.... nak dijadikan cerita
Semasa pertukaran hantaran & pulang...
Buah-buahan Miss Meen telah ditegur oleh
pakcik Mr.S...
Dia kata "Eh..itu buah-buahan plastik ker?"
Wakil Miss Meen "Taklah.Itu buah-buahan betul"

Keke..kami buat buahan itu berkilat..
Sehinggakan ramai yang terkejut...
Yelah selalunya kan...
Anggur kan mesti ada benda kulit putih tuh..
Kami kilatkan dgn OLIVE OIL..
See..Lihatlah hasilnya!!!! (:
Selamat Mencuba ya kalian.....

8 Merepek:

Solihin Zubir said...

kilat guna olive oil? fuh... menarik..

bleh try ni.. btul2 nmpk cam plastik la.. heheh..

Qistina Filzah said...

hantaran buah tu mmg cantik sgt ^^, akk letak gak minyak..tp xbnyk..xnmpk sgt shiny nyer :)

AzwanRamli said...

good luck...

Miss Meen said...

SZ:Selamat mencuba pada hantaran mu pul0k yer :) hihi

Miss Meen said...

QF: Akak letak minyak masak ke..kal0 minyak masak xm0 byk sangat..nanti dia bau hihii..
Haha..lawak bila semua kata hantaran plastik...tak pernah dibuat org..kekekeke..

Miss Meen said...

Azwan Ramli: Thanks a l0t :)

Zura said...

bile dh berkilat nk makan pun sayang..

Miss Meen said...

ZUra: Hihii...aah..rasa nak buat frame jee hehe