Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

31 October 2011

ll Cyberjaya Lake Garden ll

Assalamualaikum Semua..

AlhamdulillAh...kita masih ada kesempatan utk bersua...Ya. ..Ahad yakni semalam pagi..Miss Meen berjumpa dgn teman lama Miss Meen...Yup We Meet Up di Dominos Taipan Senawang...Miss Meen agak malas mahu ke Jussco..sebab jalan kat sana for sure akan sibuk... :-D Jadi Miss Meen ambil keputusan berjumpa di Senawang..Lagipun rumah kawan Miss Meen tue dkt Tmn Alamanda je..

Sekian lama tak 'update' tentang masing2....byk rupanya ceritera kami yang berbeda...Hee it's part of life...Tak lama lepas tue kawan Miss Meen ajak meninjau ke tempat kerja dia...hahaha..kami tak sempat masuk sbb hujan lebat...tetiba je hujan luruh..huhu

Kwn Miss Meen ajak keluar sbb dia bosan tiada hiburan..some more dia tensi dgn org di sekeliling dia...tapi at least kami tahu tentang masing2 kini..


*Bukan senang ingin memenuhi impian tanpa usaha*


Published with Blogger-droid v2.0

1 Merepek:

~cik shanashaida~ said...

wahh..lma xnmpak melissa..kim slm dia ye :)