Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

17 October 2011

ll Ada Lagi Manusia Itu ll

Assalamualaikum ...

Hurm ya tadi sedang Miss Meen berborak dengan Mama Miss Meen
Kami dikejutkan satu berita utama di TV3
Fuhh !!!! Budak 2 tahun digilis???
Aduiiii di negara China ...Seramlaaa pulak

Yang paling Miss Meen ngeri tue pemandu van tue
Dah terasa terlanggar sesuatu bukan nak berhenti
Dia boleh gilis budak tuh untuk kali yang keduanya???
Aduiii lagi pun siang lagi k0t matahari terpacak apa!!
Kalu malam Miss Meen pun boleh faham lahh...

Sungguh tak sangka wehhh...
Ada lagi penunggang motosikal & pejalan kaki
Boleh buat tak endah????
Nanti Miss Meen keluarkan penyataan itu semua orang akan marah
Tapi Itulah kenyataannya kan?

K0t ya miskin & tak nak terlibat dengan polis
Ketepikanlah budak yang 2 tahun tue
Apa nak jadi neyh weiii
Seram betul kejadian macam neyh

Huhuhu kan dah terkasar bahasa jiwa bangsa MIss Meen neyh
Baru plan tahun neyh nak cakap sesopan 
Huhuhuu...

Tapi Miss Meen memang tak dapat lupakan gaya pemandu van tue
Itulah suka sangat memandu sambil makan minum berbual
Langgar orang pun dianggap seperti langgar b0nggol atau bendul
Insaf betul teng0k VT tadi huhuhu seram !!!!



*Kepada Ibu Bapa di luar sana..sayangilah anak kita walau di mana pun...Pendek kata Jangan leka lah!!!...Manusia kat luar sini sememangnya pandang tak endah sebab kurang kesedaran sivik & akal..*

0 Merepek: