Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

29 October 2012

Big Bang 2012



Assalamualaikum..

Hehe..Miss Meen started addicted again with K-Pop! Oh feel cling again..after a few years... As you know..Miss Meen only  shared about korean drama..bla bla bla..and bla..but suddenly BIG BANG! Haha.. Got shocked right? :) This is my second choice idol group after SS501 :)) hahaaa.. Upss they coming to Malaysia for their come back concert :) the date Miss Meen forgot lah :P but in this October already.

Miss them hehee..tq for the come back uh! Okey now Miss Meen can focus on the assignment..haha due date already close bebeh! Stay on focus unnie..hihi


2 Merepek:

Anonymous said...

oh my..oh my..
That's GD!!!
hehehehe...

Miss Meen said...

Billah Izzah:
Upssss YES GD hahhaa :P