Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

01 October 2012

.Manusia Sombong.

Assalamualaikum..
Oh!! Hari ini Miss Meen amat berkecil hati dengan statement seseorang ini
Mulut seperti bau longkang yang tersumbat & tiada manusia yang sanggup membaunya
First, Jodoh di tangan Tuhan kan?
Apa dia ingat dia #CIKGU jodoh dia bersama #CIKGU juga baguslah? Baiklah?
Siap menghina jodoh orang lain lagi..
Keji betul lah!!!

Kau lelaki tetapi mulut seperti perempuan yang kuat komen itu ini
Kata itu ini...Orang itu lah ini lah..Mulut kau seperti mulut ayam!!!
Setahu Miss Meen personaliti lelaki lebih cool & berfikir panjang 
Andailah dia panas baran setahu Miss Meen lelaki itu akan bersifat romantik
Bukan kuat komen itu ini yang menunjukkan dia bagus lagi 'semart'

Oh!!!! Hati Miss Meen rasa benci tengok kelakuan dia
Hai!!!! Ini ghupernya perangai #CIKGU kan??
Hahaaa...s0 lepas ini Miss Meen agak tak tersentap pun
Seandainya manusia lain menghina #CIKGU..
Sebab mulut #CIKGU nie pun seperti sampah juga!!

Mode Miss Meen hari ini sungguh sakit hati!!!! Annoying betul manusia itu!!!!!!

Nota kaki : Mode rasa marah & menyampah dengan manusia yang menghina JODOH orang lain..Salah ker bernikah dengan #ASKAR? Hina sangat eh diorang..Kalau perangai diorg tuh hina boleh ah buat bahan..ejek! Nie org tuh biasa je..sopan je! Upss..KE BEKAS AWEKS DIA LARI KAT ASKAR?? hahahaha :P


0 Merepek: