Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

22 April 2015

I'm Not That Nice Person

Owh!!!!!
Apakah pemikiran manusia itu...
Rumah sewa disewa bersama...
Bayaran dibayar sesama...
Janganlah barang kami barang korang juga

Tilam kami nampak selesa dan empuk
Ambil tilam kami tanpa bertanya dlu..
Lepas tu buat muka kesian...
Atas alasan sakit pinggang...
Abis kami tak sakit kee tido atas lantai...
Kau at least atas katil weiiii...
Napa kau ambil tilam kami hah!
Hah!!!!
Kami beli pakai duit kami kot tilam tu...
Time tak dak duit makan
Kami beli kot tilam tu...
Tak minta kau pun...

Kalau rasa tilam kau
Dah kena lenjan kat budak lain
Beli laa tilam lain.
Plus kau ada kereta okey!!!!!!!
Keji keji keji keji...
Aku memang marah bab macam ni..
Kau duduk bandar siak...
Bukan duduk kampung...
Extention kau nak conquer...
Laaa tilam kami laa plak eh?!

Dahlaa...
Kawan aku konon eh tak sampai hati
Nak amik...padahal hak kau kot!!!
Tak faham aku!!!
Dah tu aku ke kena beralah
Macam orang bodoh hah!!!!

0 Merepek: