Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

13 July 2010

:: Tahniah K0rang ::

Wah..aku dapat berita neyh dari h0usemte aku temey MSU lu...
S0 petang tadi pas sek0lah jam 235 aku gerak g kuar...
Hah...neyh berita gempak neyh..
Erm sian dia...
Kawan2 dia sume dapat p0sting g0vern..
Dia keje kat private sch00l je..
Nie gara-gara dia intership dia gerak awal..
Nak dijadikan citer..BTESL..
Kami neyh private university..
Jadi kalu nak apply jadi GURU SANDARAN SISWAZAH TERLATIH kena naik PUTRAJAYA
Alhamdulillah..s0rang kawan aku neyh dapat p0sting kat Sabah
Isnin neyh berangkat...
Erm..yang s0rang neyh dapat gak tapi nak stayed kat Sabak Bernam
Dia kata Pengetua dia amek dia jadik cikgu tetap dah
Jadi xpayahlaa p0sting g Sabah..
Erm...untungkan di0rang..
Tapi aku tepunlaaa mereka neyh...
Tanya mcmaana mereka leyh dapat...
1) Mereka g daftar 'online' GSST
2) Nama Uni. kami xda..biasalaa private university kan
3) Naik PUTRAJAYA
4) G Bahagian Kementerian Pendidikan
5) G Bahagian Sumber Manusia
6) Bagi data dan nama
7) Untuk private govern just amek 1000 org shj setahun
8) Kawan aku neyh naik 2kali
9) Dapat interview
10) Dapat p0sting
11) Dia kata kene selalu update..
Kawan aku yang s0rang neyh tertinggal..
Aduiii..sian ahh dia
huuhuhu nasebkan
Tapi dia sekarang apply MASTER
Kira 0key laa tuh kan kan ^_^
Rezeki masing2
Erm..terkilan laaa...sian yang s0rang tuh
MORAL OF DA STORY :: Jgnla tinggal kawan tuh walaupun dia memb0sankan kita..Ajak dan pelawalaaa dia g mana pun..Nak ikut kaa tidak itu hak dia...Erm manusia sekarang kurang mannerzzz k0t ^_^

2 Merepek:

Anonymous said...

oikkk....ko tgh crite psl aku ke nie??? melampau....ko crite pasal aku kat public place....huh....aku nie membosankan ke weh??? sbb 2 ke aku ditinggalkan!!!????huhu

Miss Meen said...

hahhaha
k0 sapa
Isy aku buat tak tau pulak kan
hahahha
^_^
apa pun sayang k0 sian kat k0 gak
hihihi =P