Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

24 July 2010

:: Geram Betul Neyh ::

Dah nak lebey 3 minggu
Aku tggu ber0kband CELCOM aku tuh
Ada masalah masa beli
Pas balik cube tgk2 dia tak detect kat k0mputer aku
Hah hanginlaaa aku...
Pastue trylaa
Pinjam ber0kband m0dem kat Mr.S
Naseb dia tak guna
Lapt0p dia pulak USB r0sak hehe
Ada budak CELCOM neyh kata nak repair
Guna Warranty punya pembelian
Jadi tak der laa PAYMENT
Dia kata dalam dua minggu akan siap
Dia akan tepun!!!
Hah aku tunggu laa...sbb dia dah JANJI mau tepun
Hampehh...3 MINGGU
Aku tunggu tak der jawapan..
Alih2 g tempat dia dia kata CELCOM tuh ada kat GIANT
Baru nak g amek??!!!!
Hangin aku...
Aku kata tak payah biar akak yg g dik uiiii
Sapa nama orang yg in-charge tuh?
Yang aku peliknyaa
Budak p0mpuan neyh kata aku tukar WINDOWS
Otak die..aku kata aku beli lapt0p
WINDOWS tue yg tak detect bukan aku tukar
Alasan dia...dia kata aku tukar
Jadi aku kena bayar RM 30
Dulu kata tak payah bayar sbb atas WARANTY??!!
Pastu bayar budak p0mpuan neyh haaa
Nak buat resit baru
Adehhh aku kata tak payah laaa
Just ADD-ONN jee..
Dah keje k0 SELEKEH terpaksaa laa...
Sampai GIANT rupenyaa..
Aku dapat ber0kband yang baru???!!!!!
Mana yang aku beli dulu???
Dah laa kaler tuh lawa!!!
Hampehh..
PERHATIAN JGN LAAA BELI SMART BRO neyh
Dia tak detect semua WINDOWS..
Kal0 k0rang yang keluarkan ber0kband..k0ranglaaa kena update dgn WINDOWS
Apahal lak..WINDOWS tue kena update dgn k0rang
K0rang lagi kukuh ker...di0rg???
LAGI SATU !!!!
KITA NIAT KAT HATI MAU TOLONG MELAYU
TAPI MELAYU SENDIRI TABUR TAIK
MACAMANA TUH!!!!!
Org lain tuh tak payah kata
MMG NAK HANCURKAN KITA
errmmm GERAMNYA!!!!
N0w is ALHAMDULILLAH
ber0kband neyh dah leyh guna
sbb dia d0wnl0ad software JOIN AIR
(semart laa sangat!!)
Tapi STREAMYX kat umah lakk
Haduiii pas satu satu hal nyaa
HANTU agaknyer bertenggek kat situ!!!

0 Merepek: