Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

17 July 2010

:: Semalam ::

Kami pulang agak lewat
Adek aku mau beli kasut
Kasut dia dah lusuh...
Hehhe aku nak beli n0 m0ney n0 m0ney n0 m0ney
Hahaaa...
Erm...g Jusc0 tgk wayang laaa...
Dah lama tunda neyh..
Gerak hati nak g s0rang jee kalu semalam tak dapat
Alhamdulillah dapat tgk gak...
Sebenarnya terdengar rancangan Ainur nak tgk wayang
Tuh yang f0ll0w sekali tuh
Kalu tak pas tgk kasut terus balik k0t hhihi..

TWILIGHT ECLIPSE
N0t t00 bad...ada laaa sense of hum0r nyerr jugakk
Dan part yg aku paling suke bila Vampire+Wolf bergabung tenaga
Semata-mata kerana Bella..
S0 sweet!!!!
Dan paling menyeramkan...
Ada New Born of Vampire yang nak serang Bella
Mabukk...aku tgk...kepala org diorg leyh senang2 patah
Hahhaa...aku terasa mcm aku tengah gigit AIS BATU dalam panggung tuh
Apa-apa pun aku bagi 7 dari 10 bintang ^_^
Lallala~~~ ^_^ Edward maseh kacak seperti dulu!!!

0 Merepek: