Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

12 September 2010

:: Ramadhan pergi..Syawal Kembali ::


Sudah lepas 1 Syawal
Semuanya berlalu dengan pantas
Sedeynya Ramadhan meninggalkan kita
Terasa kelainannya sebelum sebelum ini
Bagi aku 1 Syawal adalah hari yang paling bermakna
Bila datang 2,3,4,5,6,7 dan seterusnya
Aura Syawal tue macam dah kurang
Perasaan aku dari dulu memang macam neyh (:

---------------------------------------------------------------------
Seperti selalu tiada apa yang menyer0n0kkan di hari raya
Selain dari saudara mara ziarah menziarahi
Tahun ini kami beraya di KUALA PILAH
Tahun lepas kami beraya di JOHOR,PONTIAN
Cuma tahun ini perayaannya nampak biasa
Kerana BAJU RAYA aku tak siap lagi hahaha =P
Alamatnya pakai masa HARI RAYA AIDILADHA laa nanti

----------------------------------------------------------------------
Di sini Aku mengambil kesempatan ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
KEPADA SEMUA
Sem0ga di bulan ini kita dapat GANTI PUASA dengan penuh semangat hihihi

------------------------------------------------------------------------
Kepada Mr.S (:
Terima Kasih kerana sabar dengan kerenah saya
Wuekk..kadang2 saya neyh merimaskan kan kan kan
Maaf Zahir dan Batin tau
M0ga Tuhan panjangkan JODOH kita bersama
Dan sem0ga dua family kita
SUKE dengan KITA hihihi =P

--------------------------------------------------------------


0 Merepek: