Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

28 September 2010

:: Hari Yang Ditunggu Tiba ::

Erm hari ini ada pengumuman yang dinanti-nantikan..
Aku mmg dah agak akan ada pengumuman ini..
Cuma belum dapat agak lagi..
Berita yang keluar masa hari Sabtu itu..
Berjaya menggerakkan hati aku..
^_+
Itulah kelebihan Cik Amin..

Bila pengumuman dibuat aku mcm biasalah steady je..
Memilih GSTT sebagai karier dan bukannya PPT(k0ntrak)
Aku dah sedia dari segi mental..
Cuma..belum dr segi kewangan...hahahha =P
Mr.S bantulah awek kam0 neyh nnt yer.. =P

Selepas ini aku menerima dgn redha..
Mungkin kali ini adalah detik2 terakhir aku..
S0...pulun laa habes habesan..
Buat keje..
Jangan tertangguh-tangguh nnt 0rg benci..
Hikihik...

Dan minggu neyh jugaklaa nak dengar lagu ARASHI...
Takder laa tertekan dan hip0krit sangat...
Walaupun lagu lama tapi jiwa membara =P
Hikhik...

Kat sini nak ucapkan TAHNIAH juga kepada
GSST yang berjaya menamatkan latihan kam0
Dan selamat datang ke SMKM
Sem0ga bekerja dgn ser0n0k mcm kami ^_^

Dan kepada GSTT
Mungkin peluang ada di tempat yang lain
Mungkin belum masa yang selayaknya terpilih
Sem0ga tabah ya ^_^

Kredit :: Sem0ga apa yang berlaku ini akan menambahkan lagi keyakinan dan ketabahan dalam menempuhi hidup aku..Sem0ga aku cepat matang dalam membuat keputusan.. ^_^ Nampaknya lambat lagi lee nak menikah...Mr.S maaf yaa...tangguh lagi perancangan majlis ::

0 Merepek: