Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

13 February 2013

.Simple But Nice.

Assalamualaikum
Yeah Alhamdulillah!!!
Diberikan mode untuk mencoretkan sesuatu di sini
In sha allah...my BIG DAY akan tiba
Doakan ya :)

Bermulalah al kisah dan episodnya
Dahulu Miss Meen teringin nak pakai lace
Hehee kuat berangan tu..
Berbincanglah dengan Mama Miss Meen
Mama kata kita ambil la songket ya
Oh! Miss Meen sentap...dan senyap..
Dalam otak bergeliga dan berpusing..

Akhirnya Miss Meen ikutla kata Mama Miss Meen
Betul juga kata Mama...
Hari pernikahan Miss Meen dah pakai lace
So hari persandingan pakai songket lah pula kan :)
Haaa...lagi satu senang nak jalan 
Tak payah nak fikir nak angkat kain yang labuh
Lagipun songket nampak klasik sesuaila dengan tema
SIMPLE BUT NICE :)
Hihii yang kena fikir jangan kuat berpeluh pada hari kejadian
Hahaa sebab baju itukan corak tak penuh hehhe
----Paham paham jela eaa------

Jom tengok songket ini !!! :)
Tema warna Miss Meen rahsiakan la eaa..
Lambat lagi majlisnya sahaja amik mood :)
Orang nak nikah excited..Miss Meen boleh plak malas malas
Hahaaa..apa punya perangaikan! :D







P/S : Doakan Miss Meen ya :) Suddenly I love to wear songket!! Haha ini pun after dengar lagu tradisional Melayu..Thanks to my Mama :) 

1 Merepek:

Liya Saleha said...

purple ke pink?hihi :D