Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

25 November 2013

.Appointment.

Wah..amatlah drastik rupanya..
Sepatutnya temujanji dilakukan pada 28 Nov 2013 ini
Miss Meen pun tak pasti kenapa dipercepatkan
Masalah Miss Meen ini bila orang suruh buat je
Tak bertanya kenapa dan untuk apa dipercepatkan
Hihi It's a big problem kan?

Miss Meen pergi ke Klinik dan ditemani oleh adik
Pergh dalam jam 210 petang sampai
Jam 300 petang barulah nama dipanggil
Huhu...lama sangat menunggu
Pelbagai ragam dan kerenah hendaknnya manusia ini :)

Setelah selesai semuanya
Miss Meen dipaksa buat temujanji seterusnya
Bermula dari sekarang lah 
Maksudnya 2 minggu dari sekarang
Hopefully tiada apa apa lah kan
Mudah-mudahan dipermudahkan segalanya
So just wait for the next appointment

Usai dari itu Miss Meen naik ke Tingkat 1
Untuk melakukan pemeriksaan gigi
Haha..pergghh dah lama tak check up gigi
Jadinya gigi Miss Meen memang teruk sekali
Doctor kata gigi puan kena scaling ini
Sebab saya tgk dah terlampau teruk ni..
Kita cuci dulu yer...

Hahaa..perasaan Miss Meen pada mulanya
Wow yess..finally I can do it!
Tetapi bila dah rasa masa scaling tuh
Sumpah Miss Meen tak mau ahh pergi lagi
Sakitnya ya karimm hanya Allah je yang tahu
Banyak betul bekas berkurun batu taik gigi Miss Meen
Hahaha..pengotor kan Miss Meen
Berdarah maknanya gigi memang tak sihat lah kan

Tuh laa siapalaa suruh tak jaga gigi
Doctor Farah tuh siap sempat lagi
Ajarkan Miss Meen cara menggosok gigi dan siap dengan pakej pesanan lagi
Puan nanti pastikan setiap kali lepas makan dan nak tidur
Tolong berus gigi selalu ya
Inshallah takkan jadi seperti ini lagi


P/S: Lepas ini nak rajinkan diri..
Sebab sebelum ini Incik Suami ada tegur
Sebab gigi Miss Meen teruk kan..
Tup tup amik memang kena sampai tahap operate lagi tau!