Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

30 March 2014

.Tak Suka.

Huaargghhhh..
Hei perempuan kalau kau tak pandang orang dengan cara menjelikkan tak boleh ke...
Pandang tudung orang laaa brooch orang laa..
Cara orang makan laa...warna baju orang laa..
Kalau boleh taik gigi orang pun kau nak pandang cara jijik kot...
Sekarang kau boleh fikirlah kenapa ada orang jauhkan diri dari kau serta merta...
Sebab cara kau pandang orang tuh macam !@##$$/&&/*^(/)×₩₩×€=€÷¥×,:'¥×^@+(

Hari ini tanggal ini aku memang marah giler!!!
Aku rasa kau tak sedar cara kau pandang orang macam tuh..
Yang kau sedar kau ni bersih tanpa dosa...
Huh memang la cara pandangan kau tu..normal bagi kaum kerabat kau...
Tapi bukan kami okey!!!!!
So tak payah nak tunjuk comel sangat...
Huh....sabar sabar selagi boleh sabar...
Sesungguhnya Allah menduga diriku ini mengikut tahap ketahananku....

To that perempuan please behave!!!
Jangan rasa seperti kau yang terbaik tak da buat salah...sedangkan salah yang kau tak nampak orang lain nampak kau sendiri pun tak leh terima!!!!!!!!!
Ya Allah tenangkanlah hati ku ini Ya Allah....bersihkan hatiku ini Ya Allah..jauhi aku dari mereka yang beraura negatif ni...

0 Merepek: