Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

05 April 2014

.Pelik Tapi Benar.

Protess!!!!
Barang guna sama sama kan...
So tak payah laaa nak protes bagai...
Geram betul aku dengan manusia ni...
Dia kawan kau...
Dia bukan kawan aku...
Barang dia barang kau...
Barang dia aku tak leh kacau...
Dia sampai mati tak kan cakap dengan aku..

Eeiiiii
Aku nampak kau kecil je depan aku..
Nak je aku jenting hidung kau..
Nama je dah tua..
Tapi otak fikiran hati semua macam budak budak...
Kata otaiii sangat..
So sound je lah adik adik kau tu....
Apa susah sangat...
Sekian...
Mood malam ni aku memang tensi...

0 Merepek: