Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

26 September 2009

Ala es0k dah AHAD T_T .....cepatnya!!!!

Huhu....ari neyh ari Sabtu..insyaallah Makcik aku dari Penang datang singgah tid0 mai sini ^_^...
Dia punya laa c0nv0i 0ne family g r0und JOHOR tue..melawat saudara mara ^_^ ...suke suke bagus....
Nak tengok muka dia kenalaa setahun sekali syawal datang lagi...hehhehe ^_^ yang len hari memanglaa paayah sesangat...hihii
Tapi...malangnyaaa aku laaa T_T terpaksa BATALKAN dating dgn MR.S laaa T_T atas sebab mama aku xda kat umah nanti xda org yang sambut makcik aku tue..

Mama g hantar Neknot balik UITM,SRI ISKANDAR,PERAK....h0h0h0 bek kan ayah dgn mama aku...hihii sanggup tue anta anak dia tue...dulu aku pun mcm tue hehhee tiap kali balik ayah mama antar...penat t0l diorg... T_T

Pas hantar Neknot...ayah dgn mama berkemungkinan nak g beraya kat RUMAH CIK ZIE dn CIK AMAD...tue pun kalau laa jumper jalan hala tuju nya ke rumah tue hehehe ^_^ kalu tak terpaksalaa balik...makcik dari PENANG neyh dah menanti dah hehehe ^_^

Lagilaaa sedey bila aku dah JANJI dgn kawan aku nak attend majlis TUNANG dia kat PORT DICKSON,Kg.Air Meleleh... T_T tentu dia pikir aku xm0 datang huhuuu agak kekeliruan sikit neyh...aku nak sms dia ler..huhuu takutnya sian dia...

Arrr tadi anak makcu aku tepun,AQILAH hehhe ^_^ dia kata mak dia ajak makan kat Seremban(agaknya wat RUMAH TERBUKA kot makcik aku neyh) ari neyh dalam jam 1000 pagi lagi td dia tepun...Agak terkejutlaa aku dgn statement tuh hahahaa ^_^ maun taknyaa hehehe ^_^.... Hah nak dijadikan citer...aku pun cakaplaaa dgn adek sepupu aku tuh aku tak dapat g...sbb kena tunggu makcik aku dari PENANG tue nak datang umah beraya... ^_^ Agak kehampaan jawapan aku tue ^_~ xper..nanti ada masa dan waktu INSYA_ALLAH aku akan belanja diorg...DOAKAN AKU yaaa ^_^ (belanja tgk WAYANG+mkn McD)

huhwaaaahuawaaaa T_T s0k dah hari AHAD dah....agak kemalasan lagi nak masuk mengajar huhuu m00od HARI RAYA maseh meniti di hati ku hahahaa ^_^

Sijil tuk Hari Patriotik pun aku lom siapkan hahahha memang busuk pemalas aku neyh hehhe ~_~ keje tuk pelajar pas naik sekolah neyh pun aku lum setel kan hehhee habislaaaa aku ^_^ huhuu m0ood mengajar datanglaaa cepat hihiii ^_^

Tok pelajar ku 3G di SMKM yang akan mengambil Peperiksaan Mennegah Rendah a.k.a PMR diucapkan SELAMAT MAJU JAYA DAN BERUSAHA LAAH SELAGI MAMPU ^_^
Kita adalah manusia biasa yang mampu dan boleh mencipta KEJAYAAN YANG LUAR BIASA ^_^ ingat tue!!!!!




0 Merepek: