Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

23 September 2009

Pagi Kelmarin Di Pagi Hari Raya ~_~

Hah !!! ^_^ Pada tanggal 20 September 20o9 berakhir laa Ramadhan dan datang laa Syawal ^_^ erm...kadang ladang pikir best kadang kadang pikir sedey ahh T_T sebab xdapat berkumpul mkn bersama lagi dah..Agak sedey laaa bila pikir sume tue huhuhu....
Ar gambar kat bawah neyh kat umah Mak ... tue Mak Cu...Acik..dan Mama Bertungkus lumus menyiapkan juadah makan di pagi raya...(lepas solat raya neyh tau ^_^)..sapa kata aku tak tolong??? hehhe aku tolong tau..tengah lap pinggan masa neyh.....huhuu muka aku agak berkerut masa tue hehhe


Haaaaaa...neyh laa sepupu sepupu aku...kecik lagi kan diorg hehhee ^_^ yang pakai jalur tue nama dia Najimuddin dan yang kecik baju biru tue aku pun lupa dah nama diaa...tapi kitaorg panggil dia Baby heheh ^_^ lupaa laa nama dia panjang bebenar laaa... ^_~ yang tudung hitam tue Angah aku laaa..dan aku yang duk mengedik cium ciuum budak tuh hehhe ^_^ time neyh tunggu ready nak pulang ke rumah N9.. on da way k0nv0i nak g beraya umah cik mijah...cik jupri...cik mendek...dan wak nah hehhe ^_^


time neyh tengah sebuk pakai minyak wangi ONE DROP tuk diorg hehehe ^_^

hehhe apa apa pun SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 20O9 tau ^_^


0 Merepek: