Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

23 September 2009

Semp0i di Pagi raYa T_~

budak neyh nama nya akmal hakim al-bakri muhammad...huhuu adek sepupu aku yang paling nakal dan suke mencabar kesabaran aku..h0hh000...

Degil neyh..nak amek gambar pun xnak atas sebab aku neyh garang dan tak suke nak ikut kehendak dia... ^_^ masa gambar neyh di amek pun aku ugut budak neyh hahhaha ^_^ kejam ker?? hahhahaa...

ehem sepanjang aku menjadi Guru Sandaran...aku menumpang di rumah dia laaa huhuuu.... aka rumah makcik aku...huhuhuu agak susah jugak menumpang di rumah org neyh hehhee serba tak kena...hehhe ^_^ biaasa laaa hak hak privasi tuh agak kekurang laaa jugak...hehhe apa apa pun okeylaaaa...

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN YA 2009"

0 Merepek: