Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

16 April 2010

:: On m00od ::

Mulai hari ini aku akan update bel0g aku mengikut hari mingguan...n0t daily daily dah ^_^ sbb aku cube dan try xm0 addcited dgn IT a.k.a Internet C0nnecti0n neyh hehehe ^_^
Aku mulakan dgn hari yg biasa biasa aku dengar y00... ^_^
--------------------------------------------------------------------------------------
Hari neyh bulan neyh minggu neyh mcm2 aku dengar pasal buang bayi..Aduiii geli pun ada uh!!! Tak berhati dan tak berperut betul laa..Org bukan main susah nak dapatkan anak dia senang senang je buang???!!!!Aduhhh hilang moraliti kita sebagai manussia yg beradapan weehhh....FOBIA aku tgk budak2 neyhh!!!Bilaa laa rakyat kita mau sedar???
------------------------------------------------------------------------------------------
Erm semalam member aku tolong check untuk Semakan DPLI atau Medsi Test bagi sesi tahun 2010 neyh..Aku amek Perdagangan dan Keusahawanan...test ini diadakan di Sekolah Menengah Ampuan Durah,Seremban..Jam200-300 ptg..Mulanya nak amek Ekonomi Rumahtangga..tapi setelah dibasuh otak aku neyh oleh seseorang aku pun bertukar arah untuk amek Perdagangan & Keushawanan di Uitm..bukan di UPSI..sbb aku dah patah hati dgn UPSI weiiiii...Masa SPM aku apply aku xdapat...Masa STPM aku apply aku xdapat gak...Aduii punah harapan aku... tue lah satu satu University kesukaan aku...DULU JELAA...sekarang XMO!!!!Pilih
kasih tuh punye unversiti...hihihi pepandai jee aku..Walhal aku yg beng0ng...hihihi ^_^
--------------------------------------------------------------------------------------
Aku tahun neyh jadi Setiausaha bagi Malam D'Harmoni SMKM 2010..huhuu..Quite 0key laa..bekerja di bawah sorang Cikgu Penyelaras neyh...^_^ banyak membantu...Pen.Setiausaha pula Cik Norfazilah Md Lajin...^_^ amat senang kerja dgn kakak neyh...selalu membantu..dan sentiasa mendengar masalah...Tq kakak!! ^_^ Try my best untuk menjadi Setiausaha yg membantu...dulu neyh pun salah satu cita cita aku dulu...hahaha atas sbb career neyh nak muka yg lawa dan body yg lawa aku st0p untuk menggapainya hehhehe ^_^ cukuplaa sekadar setiausaha dalaman jee... ^_^ org xnampak hahha ^_^
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dan 17hb April neyh ma besday ^_^ dah tua aku dah 25 tahun aku dah hidup..Alhamdulillah pelbagai cabaran akhirnya aku ada juga di sini...Terima kasih Ya Tuhan...Kerana panjangkan umur aku...Dan tabahkan dan kentalkan lah hari hari ku yg bakal mendatang..Amin...banyak yg belum aku tercapai neyh...masih bergantung pada org tua ku ^_^ Anak Emak??!!Maybe k0t...hihi ^_^ Aku cuba untuk mematangkan diri dgn lebey kuat dan tabah...Okey?!! Amin!!!



Kredit: Terima Kasih kepada kawan2 dan ahli keluarga yg terdekat kerana mengucapkan dan tidak lupa tarikh lahir saya...Mr.S sayang kam00o ^_^

0 Merepek: