Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

03 April 2010

:: Off Moo0d ::

Hurm...minggu neyh xda barang mau k0ngsi hiihii ^_~ erm...cume b0san dgn rencah perangai manusia...Kadang kala mereka selalu pikir one side tak pernah nak pikir da other side...Hiihii..adakah ini perangai org Malaysia kita atau pun makhluk seluruh dunia macam neyh??hihii s0 funny bila pikirkan sume tuh kite neyh mcm b0neka hidup yg bijak memainkan peranan sendiri hehehe....nak itu ini tapi kita tak pernah pikir kalu kita dapat org yg susah tue dapat ker mcm yg kita dapat??hihiii tapi pikir kita neyh sume nak perfect jee..xley tak perfect atas alasan nampak tak cool laa nampak tak cantik laa nampak tak show off laa hahahah... ^_^ Apa yg penting pandai2laa jaga diri neyh

Nak kata diri sendiri perfect pun taklaa cume kelakar jee...teruk rencah perangai manusia neyh mcm rencah memasak...Ada mcm2 bau dan rasa....hahahha ^_^ Nak jaga hati org laaaa..apalaaa...bla bla bla...tapi kita sendiri tak pernah terpikir situasi org tue mcmana kan...How come u expect org tue sentiasa okey bila deal dgn u???hahahah ^_^ make sure everybody must be bec0me a WITCH barulaa seronok dapat tgk org tuh okey ker tak...hahahha ^_^

Yang penting kita tau laa diri kita....org len punya perangai lantak pie...Kata kata kejam yg aku penah dgr..KUBUR MASING MASING...hahahah ^_^ apalaa...Tuhan tuurun khalifah di bumi neyh tuk kita sentiasa awasi mengawasi antara satu sama lain supaya takder yg terpesong hehhee...^_~ okeylaaa...make a good wish and a good day!!!


REMEMBER THAT!!! "WHAT'S GOES AROUND...COMES AROUND" ^_^



Kredit: Dengar lagu dr SS501 -Your Man & Coward <<>>>

0 Merepek: