Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

15 May 2010

:: Apa Yang Berlaku Neyh ::

Minggu neyh adalah minggu yang biasa sajer...xda yg besh pun...cume menghabiskan masa depan PC huhuu sakit mata ku ^_^ Tadi petang pergi Bahau tgk kedai laptop Afir tue...Ingat nak terus beli tapi disebabkan kerani kedai tuh xda xdapatlaa beli...huhuu penat jee pergi..Erm..bilaa nak pergi neyh minggu depan k0t...Ayah mcm malas jee...Adehh!!!Kalu tau beli cash jee sendiri beli sendiri pergi..tapi kepala aku neyh d0k pikir seramlaa pegang duit bebanyak lama lama...huhuu bukan takut kena guna tapi takut kena ROMPAK!!! ^_^ sekarang pun mcm2 dah kan...SERAM!!!
Erm minggu depan laa pergi...h0pe xda hal...huhuhu T_T ..Ayah ajak g Seremban g cari...aku bab mencari neyh malas...kalu org rek0men satu kedai je aku terus je g kedai tue...Nak cari sendiri penat ahhh m0od nnt hilang!!! Doakan xda aral melintang....AMinnnnn...

------------------------------------------------------------------------------

Aku download memcam kat FACEBOOK atas alasan aku b0san heheh ^_^
Antaranya mcm kat bwh neyh laaa aku amek hahhaa ^_^ ::




Have a time and enj0yed it!!!!!! ^_^

0 Merepek: