Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

22 May 2010

:: Alhamdulilllah ::

Erm..alhamdulillah ayahku k0takan janji nya uuntuk belikan ku lappy yg baru hehhe aku bank in duit kat dia mintak dia belikan hehhe ^_^ nampak pemalaskan aku hehhe jahatnya !!! Thankz t0 Ayah ^_^ ...Ada dua lappy dah satu tuh kena repair plus keyb0ard die hehhe ^_^...

-------------------------------------------------------------
Hah sempena Hari Guru 2010 neyh..Pada 17 Mei hari Isnin aku dapatlaa pemberian hadiah dari pelajarku..Semuanya c0mel c0mel..Yang peliknya aku neyh garang pun ada yang nak bagi?? ^_^ Garang aku siapa yang tak siap kerja aku kenalaa kan....DISIPLIN DIRI dan MASA tue penting bagi aku..sbb bila dah dewasa neyh aku betul2 memahami dan memerlukan semua tuh ^_^ .. Bagi aku mereka yang berjaya di muuka bumi neyh bukan disebabkan IQ tetapi DISIPLIN DIRI yang tinggi ^_^ tue sebenarnya tunggak kejayaan seseorang...

:: Nie laa sebahagian hadiah dari pelajar ku ::

Ada Seorang pelajar neyh menghadiahkan aku sebatang rotan ^_^ hahahhaa kelakarnya aku!!! Nampak na aku neyh garang hukhukhuk...Pagi pagi kami mcm biasa berjalan ke bilik guru..almaklumlaa baru sampaikan....Terkedek kedek laa nak masuk...Tetibe aku di tahan oleh seorang pelajar..."SELAMAT HARI GURU CIKGU" mak aiii terkejut aku.....hahhaa mana tak nya pelajar tuh cakap sambil hulur hadiah...panjang lak tuh...Aku puun paham hah budak neyh mula dah bagi aku hadiah r0tan??!! hihii aku kena ketawa dengan adek aku,Ainur,Kak Ieyna,Kak Faizah,Hazrimi...hahha "Hang ney kuat mer0tan ker?" kata mereka hahahha ^_^ aku pun kata laaa pelajar neyh saja perli aku neyh hehhe ^_^...Pertama kali dapat hadiah ROTAN hehhe ^_^ sejak hari tuh aku guna rotan pemberian pelajar tuh hehhe...Agaknya kebetulan pelajar tue teng0k r0tan aku dah uzur k0t hehhe ^_^


:: Nie laa gambar kasar rupe r0tan tuh ^_^ ::

Sebenarnya hati kecil aku selalu tertanya tanya...mengapa mereka begitu susah nak paham kata aku ^_^ Aku jadi kawan mereka Aku jadi lawan mereka Aku jadi perantaraan mereka aku jadi m0tivat0r mereka Hm bukan senagkan mendidik...mengajar lagi senang dari mendidik...mendidik selalunya datang dari dalam jiwa..mengajar selalunya dari buku dan peristiwa ^_^ bezakan ^_^ sem0ga aku tabah dan mampu mengubah mereka yang belum terdedah dgn anasir anasir PONTENG SEKOLAH dan BIADAP DGN GURU ^_^ aminnn.....

---------------------------------------------------------------------------
:: Nie hadiah dari ketua Panita Bahasa Melayu... ^_^ SELAMAT HARI GURU CIKGU!!! ::

0 Merepek: