Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

26 May 2011

ll Lamanya ll

LOVE !!!
Assalamualaikum Semua !!


Agaknya dah lama jugak Miss Meen tak update
Hurm apa yaa rumusan dalam masa masa
Yang Miss Meen tak update tue?
Yaa...banyak hal dan etikanya


Salah satunya Miss Meen dah banyak kali
Buat EL huhuhu..
Tak pernah nak apply cuti sebelumnya
Tapi apa mahu buatkan..kehendaknya memang EL pun..


Hurm... Sekarang Miss Meen layan AKASIA
NORA ELENA ..jam 700-800 mlm Isnin-Khamis
Jalan cerita yang ser0n0k...0rg kata baca n0velnya lagi ser0n0k
Bila ada di layar perak neyh cerita makin realistik ^_^
Dapat bayangan heheh


Dan selepas itu tentang kebersihan
Miss Meen tahu masing-masing bila balik rumah sewa
Penat dan mahu rehat sepenuhnya
Sebab bila di rumah sendiri kena bebel dengan mak ayah kan
Buat itu ini sana sini 
Tapi kan bagi Miss Meen 
Kalau hidup menyewa di mana mana sekalipun
Kebersihan adalah aspek utama dan tanggungjawab bersama
Bukan main redah dan lepas...
Hurmm letihlah nak tukar mentali manusia kan kan kan ^_^


Dan ini hampir nak genap setengah tahun tak jumpa Mr.S
Dan Miss Meen pun jarang bercerita tentang Mr.S
Satu masa Mr.S hantar sms.."Bila mahu tunang yer" " Bila mahu kahwin yer"
Aduiii Miss Meen betul2 tak pandai nak jawab
Alih-alih Miss Meen bagitau ... Tunggu Mr.S balik baru kita bincang
A t0 Z ...bagi all out punyaa ^_^


Alhamdulillah ..Miss Meen semakin tabah dalam memandu
Cuma kekerapan untuk balik ke UPM - Kuala Pilah
Belum banyak lagi ..pengalaman di higway amat kurang
Setakat neyh Miss Meen dapat bawak pergi dan balik kerja je
Itu pun masih terleka dan mengalami kekemekan sikit di kereta
Tapi Alhamdulillah ...Tuhan itu nak duga pelbagai cara kan
Tapi itu kesalahan dari Miss Meen juga
Tapi Alhamdulillah Tuhan membantu dalam kesukaran Miss Meen








*Masih menunggu tawaran dari tempat lain ..Adakah tawaran itu tidak layak..tapi tak mengapa ..Usaha Tangga Kejayaan kan...Biarlah manusia mengata itu dan ini ...Yang tahu hanya Tuhan sahaja...*

2 Merepek:

~cik shanashaida~ said...

sayangggg..wahhh MR S cpt la blk.. t korang ble discuss2..huhuhu... i loikeee..
tke cre ye darl smoga kmo lebih tabah dalam semua hal..miss u

Miss Meen said...

huhuhu tq shana...sedeynnyaa kam0 jugak ehh...