Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

11 November 2011

ll 11.11.2011 ll

*Gambar Sama Sama Santai sebelum majlis *Kenapakah kamu berdua je...hihihi ;) *


Assalamualaikum Semua...


Alhamdulillah...sekolah Miss Meen berjaya melangsungkan Jamuan Perdana peringkat sekolah...Sebelum itu ada juga acara Penyampaian Hadiah Kokurikulum Pelajar 2011....Semua ini berlaku secara kebetulan atas tarikh ini....

Miss Meen terlibat dalam penyediaan sijil...Dan membantu penyampaian hadiah di pentas...Hihi...kerap sgt muka ini tiap tahun.(lain sekolah juga eh)...walhal muka tak cun pun atas pentas itu...hihi ;) Alhamdulillah..majlis itu berjalan dgn lancar...cuma...heh ada lagi tue...cuma..Nama dalam sijil tak semua yang lengkap..salah maklumat...seterusnya salah cetaklah kan.. Kepada sesiapa yang bijak berfikir terima kasih Miss Meen ucapkan...kepada yang lewat berfikir Miss Meen ketawa boleh???hahaha ;D Kesalahan org lain tak sepatutnya org lain yang tanggung ok!

Dan yang paling protokol majlis jamuan ini disertai oleh jemputan dr Luak Johol..Undang..Ketua Kampung..makan pun beradab tadi...Seperti biasa Miss Meen buar silap tadi haha...ayam itu keras bangat..jadinya berbunyilah pabila sudu bertemu piring hihi....Tapi sedap rendang itu!!Aishhh nafsu....Selepas selesai syok makan..Luak Johol pun sudah bersurai...diumumkan haruslah membasuh pinggan SENDIRI selepas makan....hihi Miss Meen kaget...tak pernah ada situasi macam nie..Almaklum laa bufet je kan haha ;)

Miss Meen pun turut serta mencuci piring pinggan mangkuk...bila mula sakit pinggang Miss Meen pun berhentilah...hihi..tak larat nyah ko!!hahah ;) bukan apa...tak da ruang nak membilas dan tangkup piring...keadaan sempit...Miss Meen ok je nak tolong jika ada ruang pinggan.. ;) Maaf ya Miss Meen hanya bantu yang larat...

Keseluruhan yang boleh Miss Meen katakan...esok esok buat bufet ehh...terkejut mak bila kena basuh pinggan sendiri...mcm di rumah pula!!hihihi ;)

Kepada cikgu yang bertungkus lumus menjayakan majlis dua serentak ini diucapkan syabas eh...bukan mudah nak bekerjasama...bila tengok sekolah dahulu dan sekarang mmg byk bezanya.... ;) Apapun terima kasih atas pengalaman ini....


Published with Blogger-droid v2.0

2 Merepek:

BLADE EDGE said...

salam...

lama xdtg singgah sini. saje jenguk2 follower :-)

Qistina Filzah said...

yuhuu..baru aku pasan nie..ewahhhh