Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

19 January 2012

ll Stupid Manusia Itu ll

Assalamualaikum...

Haaa..enttry kali ini nak mengata perangai manusia sorang nie..tapi orang bagi salam...plak kan..hihi
Org kata kita cepat terasa..tapi dia sedar tak dia mengejek org mcm cipan..kerbau pendek...
Bila kita melenting kata kita tak sabar dgn gurauan dia..padahal gurauan kau mcm sial ank babi jonggos jee...ok!sekian..

Ko bajet semua org hati boleh tahan panas la..hello..hati ko mcm setan..tak sedar kot..Alhamdulillah Tuhan balas ko cepat..dgn ko hidup persekitaran yang tak aman..itu pun ko tak sedar lg...nikmat itu Tuhan tarik perlahan lahan..Hah..syukur!!!Tuhan itu adil..terima kaih Tuhan

Mengejek orang nak kawinlah..kalu kita cakap banyak.."Diamlah kau...nak kawin pun bising"..hello kita tak campur pun hal kawin dlm perbualan itu..persetankan hati masing2..biadap..hey betul apa aku ckp..kalu adik aku kurang ajar aku bagi penampor sepak semua..dia kata aku berlagak cakap besar..Nak try cakap beb!! Aku sabar sebab mak bapak hidup lagi...kalu tak hancur kot muka tu...dasar tak sedar diri...

Orang nak tunang pun tak da lah menjerit jerit..."Aku nak tunang ke minggu depan" Punyalah buruk perangai dan otak lembu dia itu...Haishh..aku tahu lah...kalu Tuhan itu marah..Dia tarik nikmat baru ko sedar..

Aku paling benci...betul aku benci..dgn org yang macam nie...Tuhan dah bagi dugaan pun tak insaf...Tak pe...aku anggap je..apa yang Tuhan uji.hari ini nak bg aku sedar yang keturunan aku ada yang mcm itu!!!! Terima kasih Tuhan...semoga Engkau jauhkanlah aku dari mereka otak singkat yang selalu berpura baik depan org...belakang famili dia anggap mcm sampah..Andaikata Tuhan nak bg dugaan lagi hebat aku terima...sbb keturunan aku mmg ada mulut jalang mcm itu..manis dpn org hina keluarga sendiri kat belakang..

Ko kena ingat..belajar tinggi mana..kalu Tuhan nak balik hak dia ko mcm sampah je!!!! Umur.dah byk tapi masih KURANG AJAR!!!! IBLIS betul...

*Sorry entry kali ini memang biadap dan tak bertauliah*

Published with Blogger-droid v2.0.3

2 Merepek:

Bilah Izzah said...

marah sangat ni...
nati tak comel tau Meen...
hehehhe...
sabar ek...
meh my tiup..
fuhhhh....hehehe

Miss Meen said...

Huhuhu..
Memang em0si...
Nak datang bulan k0t kita ...My
Huhuu...
Sorry..malu laa pulak org tgk...
Huhuu..
Masa akan dtg kita cuba ubah ehh..
Tahan marah huhuhu
tQ tenangkan dan sabarkan Meen...yer My ^_^
Sweet kam0!!!