Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

17 April 2011

ll Say HAPPY BIRTHDAY TO ME !!! ll


Assalamualaikum ….
Entry terdesak kah? Hahaha ..
Wah !!! Sudah 17 April 2011 kan?
Hari ney adalah
Ulangtahun Kelahiran Miss Meen yang ke- ****
Gedixxx .. tak mahu bagitau !! Hahaha …
Upsss … nampaknya sudah
Meningkat umur Miss Meen
Hehehe … Lumrah hidupkan ..

Miss Meen nak ucapkan sesuatu kepada diri Miss Meen
Hahaa ..mesti kam0 kam0 semua kata dalam hati
“Eik ..birthday sendiri pun nak sy0k sendiri ka?”
Mestilaa k0t .. sedar diri katakan .. Kikikiki
Upss …wait naa Miss Meen cuma nak nyatakan peringatan untuk diri ini
Chewaahhh !!! ^_~

Sepanjang hidup **** tahun ney
Apa yang berlaku, telah berlaku, sedang berlaku dan akan berlaku
Terimalah dengan hati yang terbuka ya Miss Meen
Jangan cepat melatah dan runsing setiap kali dugaan tiba
Tangani dengan wajah SENYUM dulu ^_^
Kitalah pengubat dan racun kepada diri sendiri

Sesungguhnya Tuhan selalu menduga masa-masa kita
Kerana Dia mahu mendengar rintihan dan rayuan kita kepada-Nya (zikir)
Kerana Dia mahu kita sentiasa mengingati kewujudan dan kekuasaan-Nya
Kerana Dia sayang kepada kita
Terima Kasih Tuhan kerana memberikan Miss Meen peluang melihat dunia dalam keadaan sedar dan tidak .. ^_~

Dulukan Miss Meen tak suka
0rang ramai tahu nama penuh Miss Meen
Sebab apa?
1) Mereka b0leh complain kata nama Miss Meen panjang
2) Mereka tak tahu nak bagi nama timangan Miss Meen apa?
- Erk nama Miss Meen kan .. s0 apa hal laa nak pening kepala
3) Mereka akan panggil Miss Meen ----- Minah Senget k0ttt
- Hahaha ..jahat itu budak !!

Suatu petang dalam d0rm …

First Senior : “ Panggil nama k0 AMIN ea.”
Second Senior : “ Wehh..tue nama lelaki k0t k0 ney”
First Senior : “ Ramai na nama HUDA dalam hostel ney haa.. k0 tak kisah kan?”
Miss Meen : “ Owh ..tak kisah ..0key ”

Miss Meen senyum panjang laa lebar ..Hihii …lega k0t 0rang tak panggil HUDA
PLUS Miss Meen rasa geli k0t 0rang panggil HUDA
Hihihi.. tak sesuai dengan watak Miss Meen neyh ^_~
Nama HUDA tue nama yang s0pan … segan ~.^
Tapi Miss Meen lagi lah SUKA ..
Kalu mereka mereka panggil nama penuh Miss Meen

Sampailah sekarang semua 0rang masih mengekalkan panggilan itu .
Terima kasih semua !!!! ^_^
Even Mr.S dan Mama Mr.S pun panggil Miss Meen … AMIN hahha ~.^
Kenapa? Tak r0mantik kah? Suka hati laa kan
Asalkan MAKNA NAMA itu baik ^_^

Sepanjang hidup Miss Meen
Hanya 5 0rg sahaja yang b0leh panggil Miss Meen … AMINAH
5 0rang tue biarlah rahsia ..even Mr.S pun tak da dalam senarai
Mereka 0rang khas ..yang sentiasa memanggil nama ini
Dalam bentuk pengh0rmatan .. ^_~ I LIKE U !!!

~Kalu 0rang lain yang panggil ..HARAM Miss Meen nak t0leh ..~

HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!!!!

* Terima kasih Ayah & Mama .. jagai Miss Meen selama ini .. Halalkan makan & minum..Maafkan andai terkasar bahasa..ME LOVE YOU !! *

8 Merepek:

Eyrique Ettiqaz. said...

Happy birthday,Miss Meen...May Allah bless u in every ur actions.

Bila nak kawen?ngeh3

Miss Meen said...

@ EE
Thank You EE ..
Upss ... Insyallah hihi ^_^

Rozuan Ismail said...

happy birthday!!

Miss Meen said...

@ Rozuan Ismail
Thank You !! ^_^

Piasara said...

'happy b'day..yg keberapa?amboi rahsia2 pulak dah..apapun smga bahgia dn ceria selalu."

Miss Meen said...

@ Piasara
Thank You !! Eish mana da rahsia hiihi terbuka sudah rahsia tue hehe

haliqA hanimkuM said...

selamat hari lahir kamuuu. MAy Allah bless. sme befday ngn kakak kite, hehe

Miss Meen said...

@Haliqa Hanimkum
Terima kasih hihi sama yer..kim salam kat akak yer ... ^_^