Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

01 August 2010

:: Tahniah Puan Norsyuhadah Osman & En.Noorhafiz ::

ALhamdulillah..
Syud akhirnya selamat diijabkabulkan pada 30hb Julai
Dan bersanding pada 31hb Julai
Bersama pasangan pujaannya
Tahniah sayang!!! ^_^


Aku pergi ke majlis Syud bersama Mr.S
Dia jemput dalam jam 1030 pagi
Sampai rumah mempelai dalam jam 100 petang
Hehhee ^_^
Sesat punya pasal Sayang uiii
Payahnyaa nak cari Kg.Air Meleleh,Port Dicks0n
Dulu aku pernah pergi masa aku Form 2
Lama kan manalaa aku ingat sayang...
Terlepas simpang masuk je sebenarnya..
Hihihii ^_^


Tq ya Mr.S...hantar dan jemput saya..
Sangat2 dihargai..
Petang tuh Mr.S hantar pulang
Dan malam tue jugak dia kena pulang Batu Pahat
Rumah PakSu dia pulaa kenduri
Erm..tentu penat..
Jam 200 pagi baru sampai..
Mengantuk k0t dia...


Tq yaa..teman saya ke majlis kawan saya
Dan Syud tahniah kerana anda telah menjadi isteri orang
Jadi tak boleh laa bergonjeng kerap sangat
hihihi ^_^


"SELAMAT PENGANTIN BARU"
31 JULAI 2010
KEPADA SYUHADAH & HAFIZ

0 Merepek: