Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

04 August 2010

:: Hari Ini Hari Rabu ::

Hari neyh adalah Birthday adek aku ^_^
Yang b0ngsu Afir ^_^
Sem0ga dia tabah dalam apa jua yang dia ceburi dan harungi
---------------------------------------------

Dan hari neyh jugaklaa
Hari Persaraan Tuan Pengetua Cemerlang SMKMNS
Dr.Chia Keng Boon

Dia seorang guru yang sentiasa tersenyum dan
seorang guru yang sentiasa memulakan ucapan selamat..
Pertama kali jejak kaki di SMKM..selang beberapa minggu
Aku dikejutkan....
Dia...Pengetua sekolah mengucapkan "M0rning" pada aku
Sepatutnya akulah yang ucapkan dulu..tapi dia dahulu dari aku..
^_^ Saat tue jugak aku teringat pada se0rang guru aku jugak
Sikapnya sama seperti Tuan Pengetua nie
Siapa sangka ada lagi sikap ini wujud di kalangan kita
^_^ Aku amat menyukainya!!!

Dua sikap Tuan Pengetua inilah yang aku akan belajar dan ikuti sampai ke mana mana aku pergi
BUkan mudah nak melaksanakan sesuatu
Ia menggunakan kekuatan dari dalam ^_^

Dan aku juga amat menyukai slaid tayangan gambar2 yang ditayangkan semasa majlis tuh berlangsung..
Sungguh mengusik jiwa..Dan slaid tuh pun amat menyer0n0kkan...
Tahniah ya cikgu cikgu yang terlibat dalam usaha ini ^_^


SELAMAT BERSARA
TUAN PENGETUA CEMERLANG
SMKM
DR.CHIA KENG BOON

0 Merepek: