Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

19 December 2010

:: Bertungkus lumus ::

M0de :: Nichkhun 2PM ::

Semalam baru lepas print
Wah...akhirnya aku punya payment terbari xdalah sakit
Hahhaaa..
Tapi still byk gak..lepas ahh gak kal0 beli sebijik kerete
Hhahaaa....
Cume aku kena pr0ceed benda alah neyh jee
* Salinan Kad Pengenalan Aku
* Salinan Kad Pengenalan Ayah
* Salinan Kad Pengenalan Ibu
* Tandatangan dari Saksi
Once dah setel leyh laa hantar ke PTPTN terus
Dia siap warning lagi
Hahhaha
Kalu b0rang tuh k0t0r dia tak nak layan dah
Diorg berhak t0lak balik permohonan
Hehhehe
Giler Kuasa betul !!!!
Hah walaupun aku bekerja semntara/kontrak
Aku tetap mahu menyatakan aku BELUM BEKERJA
Habis ahh kal0 dia0rg tepun majikan aku t0lak gaji
Hahhaa..
Lagipun aku mana ada cukai pendapatan pun
Heheh..
Takkan lahh sesukahati jee mahu t0lak beb !!!
Aku neyh dikira sebagai separa penganggur ....
Hikhikhik =P

Kredit :: Kepada sesiapa yang agak2 belum pr0ceed b0rang baru cepatlah buat yer..bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas awam hahahah =P ::

0 Merepek: