Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

24 December 2010

:: Kepenatan Tapi Keletihan ::


Hari neyh Jumaat, 24 Dec 2010
Malam Merry Christmast kan
^_^
Em pagi neyh kami terbangun lewat
Sepatutnya sampai sek0lah jam900 pagi
Tapi kami sampai dalam jam 945 pagi
Adik Ipar Maria pun t0l0ng
^_^
Sian..asalnya nak g main BOWLING
Tapi dah gerak wat keje neyh
Huhuhu...
Banyak nyaa kertas !!!!
Hahhaa.. ^_^
Dahlaa semalam p0ya-p0ya lagi
Tentulah m0de mengantuk lagi pagi tuh kan
Di0rg sume dah gerak buat
Sian di0rg datang awal tuh
Kami hehhee ^_^

Huhuhuu
Masing2 bertungkus lumus
Banyaknyaa buku pengurusan kena handle
Masing2 xda kepakaran c0mb binding
Testing2 ler gamaknya
Aku cuma amek p0rt menyusun kertas jee
Bab yang tuh aku pas kat seni0r
Hehhee... ^_^
Bukan mengelak tapi t0k keselamatan kan kan kan
Hahhaa...

Setel dalam jam 330-400 petang
Tue pun Kak Yus & Maria bawak balik
Hantar c0mb binding kat kedai
Seremban RM 0.30 sebuah buku
Kat Mantin RM 1.00 sebuah
Mahunyer !!!!
Tapi .....
Alhamdulillah !!!
Dapat yang area Seremban
Kami pun t0ng t0ng duit
^_^
Nak cepat kan
Hahhaa..tak b0ley blah punya MANTIN !!!!
Jangan ingat kedai kecik MURAH !!!!
Hahhaa....

BUKU PENGURUSAN SMKM
Hahhaa..
Berharap sangat janganlah ada yang KOMEN
Huh !!!
Penat tuh buat !!!
Walaupun c0mb binding tak lawa & selekeh
Hahahha....
Kami hanyalah MANUSIA BIASA
Hehee...
Patutnya siap 2minggu awal
Tapi ....
Pepahamlah kekangan waktuh pihak atasan ^_^


Isnin neyh kena datang awal...Huhu gerak dari Kuala Pilah
^_^

0 Merepek: