Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

21 December 2010

:: Gate Genting ::

M0de :: Chansung 2PM ::

Huh !!! Minggu neyh minggu genting
Banyak kerja pengurusan
Semuanya melibatkan k0mputer
Adui mata mmglaa letih
^_^
Lagi2 aku neyh yg jenis tgk m0vie 0nline
Hahhaaa..
BIla malam dah menghadap k0mputer
Pagi2 lagi lah aku kurangkan
(Pendek kata melarikkan diri)
^_^
Tentu ada org kumen tuh
Hahaaa..
Apa-apa jelah...
Oh..pagi neyh aku t0l0ng CZ
T0l0ng key-in Jadual 2011
Alamak!!!!
Walaupun bel0m k0mpem dgn JPNS
Tapi bila aku tgk jadual aku
SERAM AH!!!!!!
Aku ajar MORAL?????
Aduiyaaa aku lagi lah nak elak uh ajar MORAL
Dari MORAL baik ajar SIVIK
Huhuhuhu redha jelaaa
Pastuh tinjau lagi
Nampaklaaahh 2 waktu aku mengajar
KELAS PERALIHAN ????
Hahahaaa...
Nampaknya aku kena amek asas bahasa CINA & TAMIL ahh pas neyh
^_^
Sume jadual GSTT neyh hanyalah dibuat atas dasar 'in case' je
Al-maklumlah kami neyh macam 'perahu yang hilang pendayungnya'
^_^
Es0k mahu datang sek0lah lagi...
RABU ESCAPE !!!!!
YAHOOO LARIKAN DIRI
SBB NAK PONTENG

Tak m0 ahh attendance penuh
Bahaya !!!
Hahhaha.. ^_^

0 Merepek: