Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

24 December 2010

:: Selsema Dibuatnya ::

Teman Ainur g Bandar Sunway, Subang
Dia dapat interview
Alhamdulillah neyh sec0nd interview...
Dia dapat j0b tuh..Gaji pun lumayan ^_^
PROJECT COORDINATOR
Katakanlah ^_^
C0mpanynya betul2 bersebelahan dgn SUNWAY LAGOON dan SUNWAY PIRAMID
Hihihi ^_^
TQ !!! AInur kerana bawak kami hehhehe =P

Kami tgk cerita ney
HARRY POTTER
Huhuhu..
Tak sempat nak tgk jadinya sambil teman Ainur
Kami bertiga ambil kesempatan tgk m0vie neyh
Dah agak lama tertinggal tapi
Selumber je laa hehhe
L0m basi lagi kan ^_^

Malam tuh lepak rumah Ainur
Dalam jam 1230 mlm
Baru kami sampai Seremban
Hahhaa...ngantuk uh !!!
Tapi sian laaa Ainur
Dia yang bawak kereta..
TQ eh !!!!
------------------------------------------------
Hari Khamis lak..Pas handle keputusan PMR 2010
Kak Hazrina ajak t0nt0n wayang
Lepas setel segala hal
Lebey kurang dalam Jam 300 ptg
Kami bergerak ke Jusc0 Seremban je
^_^
Tgklaa cerita ney
Sungguh kelakar ^_^

Maaf yer Kak Erni
Saya tak dapat buat tugasan akak tuh
Sbb dah janji dengan mereka terlebey dahulu
Lagipun saya dgn Kak Nadiya datang handle PMR je
Hihihii
Jumaat baru buat reramai yer..
Sbb Kak Nadiya pun ada hal ^_^

Minggu neyh adalah minggu yang paling penat
^_^
Takper lah
Neyh baru dalam N9
Belum luar N9 lagi kan kan
Huhu..s0 get ready..
Pas neyh kena gerak macam Ainur gak
Gerak ke luar N9
^_^
Huhuhu....

0 Merepek: