Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

28 December 2010

:: Kau Yang Bernama Cinta ::

M0de Lagu :: Kalau Berpacaran ::

Hmm... dah nak masuk 3 bulan
Mr.S meninggalkan aku jauh di mata
Tapi dekat di hati
^_^
Sekarang dia berada di Lumut, Perak
Ada kursus untuk kenaikan kerja k0t
Agak xpaham apa yang dia terangkan dulu
Dan selama 3 bulan neyh lah
Aku kurang mengisi masa dengan Mr.S
Kadang2 dah penat mmg malas sangat nak layan di telef0n
Maaf yer
^_^
Rendu Kam0 !!!!
Aku neyh kalu dah penat JONGKONG EMAS ada kat sebelah pun wat xtau je
Ada aku kisah Bukan aku punye pun
Hahahaa
B0ley macam tuh ^_^
Kal0 org tuduh aku amek tuh aku kisah
Hahhaha
^_^
---------------------------------------------------------
Banyak perkara yang berlaku dalam masa terdekat neyh
Macam2 berlaku
^_^
Tapi andaikata ia tidak berlaku tak besh laa pulak kan
Hidup penuh kebaikkan
Hihihii
Aku ada satu peristiwa tuh
Yang mana aku tak dapat tempat untuk latihan praktikal
Dah dapat TABUNG HAJI tapi MSU nak FULLY SWASTA
Sbb dia nak student dia bekerja
Macam kerajaan mana ada kerja pun
Rehat jee banyak
Harta kerajaan kan SULIT
Pas tu aku telef0n Acik aku
Aku melalak depan dia
Padahal masa di kampung aku dengan dia biasa2 je
Xdalah rapat sangat ^_^
Apa org kata selesa bersama
Bila terkenang kembali adegan tuh
Aku malu sendiri
Hahha... ^_^
Tapi dalam diam aku rasa macam realease sikit ^_^
Tentu Acik aku terkejut maut tuh!!
Hahhaa...
Budak Along neyh bukan pernah mcm neyh dgn aku neyh
Hihii...
Apa-apa pun Acik tQ kerana memberikan serba satu pengalaman pada kiter
^_^
Sekarang neyh dah xda keje
Leyh ke melalak macam tuh dengan Acik lagi
^_^
Hihihihi

0 Merepek: