Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

31 May 2011

ll Takafur Sebentar ll

Assalamualaikum Semua !!

Miss Meen nak kongsi sesuatu 
Semasa Miss Meen bl0g walking
Miss Meen singgah di satu blog neyh
Kadang-kadang blog ney memberikan banyak cerita
Ada yang kelakar,lucu,sedih,motivasi,seram,fake dsb..

Miss Meen terjah lagi kali ney
Tapi kali neyh Miss Meen terbaca satu entry dia
Yang cukup buat hati Miss Meen sayu tiba-tiba
Bila Miss Meen baca dan lihat VT dalam bl0g dia
Miss Meen rasa rindu dengan suasana nyaman & tenang

J0m terjah bl0g neyh -----> The Other Khairul 

Dr.Asri a.k.a Mohd Asri Bin Zainul Abidin
Miss Meen suka dengar talk dari dia
Sungguh penuh dengan motivasi
Kadang-kadang hati yang sedih pun menjadi tenang

Banyak VT Dr.Asri yang Miss Meen selalu terjah
Ia membuatkan Miss Meen berasa nyaman & tenang & berfikir
Kadang-kadang Miss Meen berasa sedih sangat
Kata-katanya ucapannya membuatkan Miss Meen berfikir

Terima Kasih Allah
Kerana Engkau mend0r0ngkan Miss Meen
Mencari ILMU yang tak pernah putus ..
Bila Miss Meen susah hati dan sedih
Miss Meen pasti dengar VT Dr.Asri banyak2 kali

Adakah Miss Meen poyo?
Hihi terpulang pada kam0 nak nilai..
Yang Miss Meen tahu..
Bila Miss Meen sedih Miss Meen
Akan buat sesuatu supaya hati Miss Meen neyh TETAP DGN-NYA

J0m baca buku beliau ---> Mengemudi Bahtera Perubahan Minda 



*Hati kembali sayu melihat diri yang belum pasti ada perubahan yang lebih baik..Semoga Tuhan akan sentiasa melindungi aku dan sentiasa mengingatkan aku akan perubahan..Amin..*

30 May 2011

ll Kajang Prima ll

Assalamualaikum Semua !!!

Miss Meen nak ucapkan Tahniah kepada c0usin Miss Meen
Kerana selamat diijabkabulkan bersama pasangan pilihan hatinya
Pada 28hb Mei 2011 - 29hb Mei 2011
Johor-Kajang ---Rupanya ada bau-bau bacang ^_^
Jodoh kalian dekat ...Alhamdulillah !!
Semoga Perkahwinan mereka berkekalan
Sehingga hujung nyawa..Insyallah !!
Perkahwinan yang diberkati dan diredhai
Selalunya akan mendapat tempat di mana mana saja
Miss Meen teringat kepada satu bl0g ini
Dia menyatakan MENGAPA BERKAHWIN?
J0m ramai-ramai terjah bl0g dia nak?
^_^ Lagipun Miss Meen suka baca kebanyakkan entry dia
Santai dan ada kena dengan m0od inf0 yang Miss Meen nak..
Selamat Pengantin Baru Br0 !!





*To Falah : Kami sekeluarga tak dapat hadirkan diri pada majlis 4hb Jun 2011..kerana ada majlis c0usin di sebelah Mama..Thanks dan selamat berbahagia yer ^_^ *

26 May 2011

ll Lamanya ll

LOVE !!!
Assalamualaikum Semua !!


Agaknya dah lama jugak Miss Meen tak update
Hurm apa yaa rumusan dalam masa masa
Yang Miss Meen tak update tue?
Yaa...banyak hal dan etikanya


Salah satunya Miss Meen dah banyak kali
Buat EL huhuhu..
Tak pernah nak apply cuti sebelumnya
Tapi apa mahu buatkan..kehendaknya memang EL pun..


Hurm... Sekarang Miss Meen layan AKASIA
NORA ELENA ..jam 700-800 mlm Isnin-Khamis
Jalan cerita yang ser0n0k...0rg kata baca n0velnya lagi ser0n0k
Bila ada di layar perak neyh cerita makin realistik ^_^
Dapat bayangan heheh


Dan selepas itu tentang kebersihan
Miss Meen tahu masing-masing bila balik rumah sewa
Penat dan mahu rehat sepenuhnya
Sebab bila di rumah sendiri kena bebel dengan mak ayah kan
Buat itu ini sana sini 
Tapi kan bagi Miss Meen 
Kalau hidup menyewa di mana mana sekalipun
Kebersihan adalah aspek utama dan tanggungjawab bersama
Bukan main redah dan lepas...
Hurmm letihlah nak tukar mentali manusia kan kan kan ^_^


Dan ini hampir nak genap setengah tahun tak jumpa Mr.S
Dan Miss Meen pun jarang bercerita tentang Mr.S
Satu masa Mr.S hantar sms.."Bila mahu tunang yer" " Bila mahu kahwin yer"
Aduiii Miss Meen betul2 tak pandai nak jawab
Alih-alih Miss Meen bagitau ... Tunggu Mr.S balik baru kita bincang
A t0 Z ...bagi all out punyaa ^_^


Alhamdulillah ..Miss Meen semakin tabah dalam memandu
Cuma kekerapan untuk balik ke UPM - Kuala Pilah
Belum banyak lagi ..pengalaman di higway amat kurang
Setakat neyh Miss Meen dapat bawak pergi dan balik kerja je
Itu pun masih terleka dan mengalami kekemekan sikit di kereta
Tapi Alhamdulillah ...Tuhan itu nak duga pelbagai cara kan
Tapi itu kesalahan dari Miss Meen juga
Tapi Alhamdulillah Tuhan membantu dalam kesukaran Miss Meen








*Masih menunggu tawaran dari tempat lain ..Adakah tawaran itu tidak layak..tapi tak mengapa ..Usaha Tangga Kejayaan kan...Biarlah manusia mengata itu dan ini ...Yang tahu hanya Tuhan sahaja...*

23 May 2011

ll NUR KASIH ll

Assalamualaikum Semua !!! 


Jang !!!! ^_^
Alhamdulilah pagi tadi perjalanan Miss Meen dipermudahkan
Walaupun mengalami kesukaran saat menunggu bas
Tetapi akhirnya RAPID KL T 407 datang 
(rasanyalah kot sbb xingat)
Dan Miss Meen lah penumpang pertamanya tepat jam 745 pagi


Alhamdulillah !!! Pertama kali Miss Meen naik bas 
Di kawasan perumahan Miss Meen
Sebenarnya Miss Meen ada IV pagi tue
Tapi mula jam 1030 pagi


Sampai saja di KTM SERDANG
Miss Meen xnak fikir panjang lagi
Miss Meen ambil TAXI terus untuk ke DAMANSARA HEIGHT
Disebabkan pemandu TAXI Miss Meen tue
Macam FAST 2 FURIOUS
Miss Meen berjaya sampai dalam jam 945 pagi


Miss Meen nak puji Pemandu TAXI tue
Dia seorang yang ramah
Ramah dia bukan lah sepanjang jalan dia bercerita
Tapi ramah dia kerana memberikan 
Banyak inf0masi untuk Miss Meen tahu
Terima Kasih Tuhan...kerana menemukan Miss Meen
Dengan Pemandu TAXI yang tidak s0mb0ng dan baik hati


Selesai IV dalam jam 1230ptg
Sebab mereka ada urgent meeting pagi tue 
s0 tertundalah cal0n yang lain
Then Miss Meen pecut terus g MIDVALLEY


Teka ahh apa Miss Meen buat katsana
Apalagi.... teng0k m0vie NUR KASIH
Se0rang diri pula tue hehehhe ^_^
Terukkan ...
Sebenarnya sempat je Miss Meen lari terus ke ofis
Boleh laa buat TIME OFF ... 


Kerana NUR KASIH ..
Miss Meen tersalah arah hehehhe =P
0key ...SERIUS MISS MEEN NANGIS 
Masa tgk m0vie ney
B0leh kata banyak m0tivasi dan semangat yang kuat
Dalam cerita neyh


Seorang Isteri bersungguh mencari suaminya
Seorang Isteri tabah dalam menjaga sakit suaminya
Seorang Isteri kuat menerima dugaan dari Allah
Seorang Isteri yang selalu memberikan kata semangat untuk suaminya


Sebenarnya m0vie ney lebih sesuai
Dit0nt0n 0leh para isteri dan Ibu ..
Em0si pasti akan menyerap dalam
Kalu yang bukan Ibu dan Isteri ...
Susah nak masukkan em0si tuh 
Hehheheheheheh ^_^


Klik di sini untuk mendengar OST Nur Kasih


* Ya Allah Ya Tuhanku ..Berikanlah aku kekuatan seperti watak Nur Amina dalam NUR KASIH ini...Indahnya cinta bila dikelilingi orang yang merestui bersama-sama*

22 May 2011

ll Siapa Kata Kita Tidak Boleh ll

Siapa Kata Kita Tidak Boleh !!
Assalamualaikum Semua !!!


J0m Miss Meen nak k0ngsikan sesuatu bersama
Miss Meen rindu sangat 
Hendak dengar lagu ney
Bila dengar lagu ney 
Rasa mem0ri lama menjelma depan mata
Miss Meen amat suka ch0rusnya ...


Memberikan Miss Meen 
Satu suntikan semangat
Dalam diri Miss Meen
^_^
J0m yaa dengar sama....


Kalu nak d0wnl0ad klik di sini 


UNIQ - Menuju Wawasan.

Wawasan diri penuhi dada dengan ilmu
Wawasan agama bekalan masa depan dan akhirat
Kuat usaha jujur dan amanah
Sentiasa mengharap keredhaan Allah

Umat Islam harus cemerlang
Hari ini mesti lebih baik dari semalam
Jangan buang masa
Siapa kata kita tidak boleh

Kita ada Allah Maha Kuasa
Kita punya kuasa tenaga
Doa sebagai senjata
Umat Islam sentiasa boleh

Umat Islam zaman lampau
Taat perintah Rasulullah
Bersama berusaha bersatu tuju wawasan
Dunia dan akhirat

Wawasan dunia dan akhirat
Akhirnya Islam cemerlang seluruh dunia
Wawasan diri penuhi dada dengan ilmu
Wawasan agama bekalan masa depan dan akhirat

Kuat usaha jujur dan amanah
Sentiasa mengharap keredhaan Allah
Akidah ibadah harus sempurna
Ibadah tanpa akidah wawasan syaitan

Ulama' warisan anbiya'
Pegangan mereka harus diikut
Ajaran sesat wajib hindari

21 May 2011

ll Sekali Lagi Diselamatkan ll

Tesc0 Kajang -Laluan Saujana Impian
Assalamualaikum Semua !!


Hari ini..pagi Sabtu Miss Meen ada planning
Planning Miss Meen adalah untuk memberanikan diri
Miss Meen ditemani h0usemate Miss Meen
Untuk menggerakkan misi Miss Meen


Alhamdulillah h0usemate Miss Meen 
Mahu j0in venture bersama Miss Meen
Bagi Miss Meen cukuplah ada orang di sebelah Miss Meen
Apa planning Miss Meen erk agaknya??


Miss Meen mahu ke Tesc0 Kajang 
H0h0h0 sebab kat Seri Kembangan neyh tak da Tesco??
Miss Meen suka shopping barang rumah di Tesco
Tak tahu kenapa tapi tahu tahu sudah SUKA ^_^


Miss Meen bertanya kepada officemate Miss Meen
Yang sememangnya orang Kajang
Dia melukis pelan ke Tesc0 Kajang
Dalam lukisan peta itu nampaknya mudah sangat !!
Miss Meen teruja dan bersyukur kerana 
Mempunyai inf0masi yang terdekat


Miss Meen dan h0usemate mencuba jalan dalam peta itu
Miss Meen sebenarnya gigil memandu di jalan raya
Itulah misi Miss Meen 
Membuka hati dan minda Miss Meen 
Supaya BERANI MEMANDU dalam kesesakkan di jalan raya


Alhamdulillah Miss Meen berjaya
Walaupun ada sedikit kesukaran dalam perjalanan
Patutlah mata kiri Miss Meen 
Asyik berkedipan laju je semalaman
Puas hati kecil Miss Meen ney berd0a supaya diberi perlindungan-Nya


Miss Meen sesat 2 kali menuju ke Tesc0 Kajang
Alih2 kami lalu ke arah Cheras Jaya
Balak0ng.. Sungai Long ... 
Tetapi kami tak berputus dan terus mencuba
Buat U-Turn di highway 


Akhirnya Miss Meen bertanya kepada inf0rmer di Plaza Tol
Alhamdulillah kami faham arahan yang dia berikan
Dan akhirnya sampai lah kami ke Tesc0 Kajang
Kepala Miss Meen mula lah sakit sebab perut k0s0ng
^_^ Nak dijadikan cerita Medan Selera dalam pembaikipulih
Alih2 sarapan + Tengahari di KFC 
Sebab di sana memang tak banyak pilihan 


Tujuan utama Miss Meen adalah
Pergi ke bahagian perkakasan atau aksesori kereta
Sebab beli 'selimut' kereta 
Hahhaaa =P kereta Miss Meen dah kena getah mangga
Nak bagi c0ver supaya tak lebih teruk


Kami sampai rumah dalam 330 petang
Balik pun sesat lagi
Kami pusing jalan jauh ....penat betul bawak kereta huhu
Tapi jauh jauh pun Alhamdulillah sampai juga ke rumah
Cuma Miss Meen tak dapat laa nak survey jalan yang dekat
Mungkin lain kali kan ^_^






*Ya Allah terima kasih kerana mendengar rintihan hamba-Mu ini semasa susah dan senangnya....Dan terima kasih kerana melindungi kami sepanjang perjalanan jauh kami..Mungkin ada hikmah yang tak pernah kami tahu..Hanya Engkau yang Maha Mengetahui..... Alhamdulillah *

19 May 2011

ll Dan Bila Esok ll

NORA ELENA
Assalamualaikum Semua !!


M0h ..Marilah kita mendengar lagu ney
0st dari slot drama Akasia : Nora Elena
Best !! Sebab drama neyh juga adaptasi dari novel
Tajuk novel : Kasih Yang Suci
Nukilan : Meen Zulaikha


Ditambahkan dengan lagu dari 
kumpulan SOFAZ
"Dan Bila Esok"
Lagi lah bersemarak dunia 
Dan jalan cerita drama tue
Miss Meen sambil men0nt0n drama pun 
Menyanyi laa juga ^_^ hihi
^_^ Sebab jalan cerita 
Dengan lagu ney memang kena


Jom hayati lirik ney
Dan Miss Meen ucapkan terima kasih kepada bl0g ney juga
Kerana memudahkan pencarian lirik lagu SOFAZ


Dan Bila Esok


Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya




*Hargailah seseorang yang menyayangi kita sepenuh hati.... kerana mungkin orang yang kita sayangi sepenuh hati tidak semestinya menyayangi kita sebagaimana kita menyayangi mereka*

18 May 2011

ll Terima Kasih ll

Assalamualaikum Semua !!!


Alhamdulillah ..
Terima Kasih Tuhan ..
Engkau memberikan Miss Meen kemudahan jiwa dan perjalanan
Mungkin selepas neyh pasti ada sedikit ujian ketahanan dari-Mu
Miss Meen berharap Miss Meen mampu mengharunginya
Sekarang Miss Meen harus melihat keadaan neyh
Selama 1 bulan setengah
Insyallah akan tiada musibah ....




*Kekerapan mengucapkan Terima Kasih dan Alhamdulillah menenangkan hati Miss Meen ..Saya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan *

16 May 2011

ll Selamat Hari Guru 16 May 2011 ll

Assalamualaikum Semua


Miss Meen nak ucapkan 
SELAMAT HARI GURU 
16 MAY 2011
Kepada semua guru yang pernah mengajar Miss Meen
Tidak kira sama ada 
Secara langsung dan tidak secara langsung


Terima kasih atas kesudian kalian semua 
Mengajar dan mendidik Miss Meen
Sem0ga kalian semua akan memper0lehi kebahagian berterusan
Sem0ga kalian semua sentiasa tabah dalam mendidik anak bangsa
Sem0ga kalian semua tidak jemu mencurah bakti ilmu kepada kami


^_^




*Terima kasih ................*

12 May 2011

ll Tabahkan Hati ll

Bila Manusia Fikir Dia Sempurna !!
Assalamualaikum Semua !!!


Malam yang serdahana sep0i ney
Miss Meen nak meluahkan rasa hati
Mungkin perjalanan hidup Miss Meen terlalu jauh lagi
Untuk berkecil hati dengan semua orang di sekeliling Miss Meen


Hurm...Biarlah hanya Tuhan sahaja yang mengetahuinya
Bila kita sakit hati dan berkecil hati
Miss Meen selalu ingatkan diri Miss Meen
Supaya sentiasa tersenyum dan cuba buatkan orang lain gembira


Bila Miss Meen buat orang lain ketawa
Perasaan rasa sakit hati dan berkecil hati itu
Secara automatik terubat dan sembuh
Serta merta hendak-Nya


Benarlah kata orang
Bila hati sakit dan berkecil hati
Cubalah membuatkan orang lain gembira dan ketawa
Dengan kita ...Nescaya hati kita akan terubat


Bila Miss Meen fikir kembali
Ada benarnya
Sebab itulah yang dikatakan 
Satu pertukaran angin dan em0si dua hala


Miss Meen berharap em0si Miss Meen masih terbatas
Dan mampu mengawal perasaan diri sendiri
Biarlah orang katakan Miss Meen 
Penting diri..s0mb0ng..eg0..berlagak..tak pandai berterima kasih..tak sedar diri
Tapi YANG PASTI HANYA DIA yang maha MENGETAHUI keadaan Miss Meen






*Ya Allah m0ga malam-malam ku ditemani seribu satu rahmat terindah dari-Mu..Sesungguhnya aku datang daripada-Mu..Dan kembali kepada-Mu juga..Ampunkan aku Ya Tuhan*

11 May 2011

ll Fast And Furious 5 ll

Thr Rock Cool !!!
Assalamualaikum Semua !!!


Yeay !! Alhamdulillah dapat teng0k m0vie neyh
Bersama Cik Enor Pj kita
Berempit dari Sunway ke UPM
Terima Kasih Cik En0r PJ
Anda pemandu yang berhemah


M0vie start jam 820 malam
Memang kena teng0k masa neyh
Sebab hujung minggu dipenuhi dengan aktiviti sampingan lain
E-ticket ..b00king dan bayar 0nline ..
Alhamdulillah masa b00king 0nline tempat duduk banyak k0s0ng


S0 Miss Meen pilih sit K16 K 17
Tak mampu uhh nak amek sit s0fa hahha RM 56 tuh
Tapi tak perlaa kan 
Asalkan kepala tak terd0ngak ke atas
Lagipun TGV sit dia tak sm00th..xbesar...xlapang...
Tak macam GSC sm00th sy0k dan selelsa 
HIhii..diskriminasi?? HARUS untuk PENINGKATAN hihi


Uh..sepanjang m0vie ney
Best dan kelakar ..
Walaupun tak nampak REAL tapi IDEA yang disampaikan
Amatlaa REALISTIK...hihi b0leh pakai jugak laa
Bunyi speaker amat dum dam dan gempak


Lawak yang b0leh diterima ramai
Sebab 1 panggung gelak..
Hihihi ini hari Miss Meen tak gelak s0rang hehhee
Dulu selalu teng0k m0vie gelak sens0rang jee =P
S0...panggung memang penuh tadi
Maybe ada 0rang yang teng0k banyak kali LOL =P


S0 Miss Meen faham perasaaan mereka yang teng0k berulang kali
Yeay !!! Alhamdulillah
M0ga akan ada idea tercipta lagi
CUma perlu dikurangkan sedikit
PEREMPUAN sebagai m0del iklan hihihi =P


0key ch0w chin chau
Miss Meen sampai rumah tepat jam 1115 malam
S0 kepada Cik Enor PJ hati-hati bawak kereta yer
SAFE DRIVE !!!
Ishh...dia dengar ker... ^_^
Sat g TEXT Cik ENor...




*Jom teng0k lagi...sapa nak pergi?? Nak ikut !!!! *

09 May 2011

ll Dunia Semakin Panas ll

Assalamualaikum Semua !!!


Huhuuhu...
Dunia sekarang sudah semakin tenat kah?
Miss Meen tidur malam pun terasa bahangnya ..
Seperti tidur di pagi hari
Berpeluh-peluh ...
Mengalahkan jogging di malam hari k0t ..hihi
Hurm ...
Wah adakah kerak bumi semakin menipis?


Hurm ....
Seram pula bila memikirkannya
Adakah dunia semakin mengembang?? 
Apa yang Miss Meen risaukan
Pahala dan DOsa pun Miss Meen tak terkira sudah ney
Semuanya suam-suam kuku
Ad0iii risaunya !!!!


Bila baca blog seseorang ney
Bila ulang baca bl0g seseorang ney
Erm..semakin kuat pula perasaan takut tuh
Mungkin ini satu petanda juga kan
Supaya kita jangan lalai dan leka


Miss Meen doakan kita semua sentiasa
Berada dalam lindungan-Nya
Amenn.....


*Malam ney 820 nak tgk m0vie Fast and Furious 5 *

08 May 2011

ll Sayang Dua Dua Mama ll

Mama Miss Meen
Assalamualaikum Semua !!!


Ya... hari ini adalah Hari Ibu Sedunia
Alhamdulillah 
Miss Meen mempunyai hari-hari bersama Mama Miss Meen
Terima Kasih Allah
Kerana memberikan kekuatan dan ketabahan untuk Mamaku 
Untuk bersama-sama kami semua ...


Buat Mama Miss Meen
Puan Kasma Yusof ...
Selamat Hari Ibu 2011
Mama Miss Meen adalah Mama yang best in the world!!!


Terlalu banyak peng0rbanan Mama
Terlalu banyak kata nasihat Mama
Terlalu banyak kerisauan Mama
Terlalu banyak keperihatinan Mama
Terlalu banyak penjagaan dari Mama


Semuanya tak dapat nak disenaraikan
Mama yang ku kenal
Seorang yang tabah dan teguh dalam hati kecilnya
Cuma bila kerisauan menjelma
Pelbagai kata dan soalan diajukan


Sekali lagi ku mengucapkan 
SELAMAT HARI IBU MAMA
Pel0k cium dari anakmu
^_^


Lagu semasa : Opick : Cahaya Hati

06 May 2011

ll J0m k0ngsi Satu Cerita ll

Hands0me ker? ^_^

Assalamualaikum Semua !!!


Sekarang isu Mp0p pun dah lama keluar
Apatah lagi isu Kp0p yang tak pernah surut kan
Hihiihi Bagi Miss Meen
Tak salah meminati dan mencintai 
Cewahhh ayat Miss Meen


Tetapi berpada-pada dan berhati-hati lah
Jangan terlampau taksub kan kan
Opsss no more re-write isu yang sama seperti dalam bl0g org lain 
^_^


Sebenarnya nak k0ngsikan satu drama Korea
Yang diberi tajuk Manny
Hahaha...tajuk dia pun macam pelik
Rupanya nama Nanny ditukar kepada Manny


Hahha..penjaga budak-budak
Selalunya perempuan kan
Tetapi dalam drama ney
Penjaga budak-budaknya lelaki


Miss Meen ser0n0k jalan cerita neyh
Lucu dan seronok teng0k keletah budak-budak
M0h ler kita teng0k yer 
Di Sini -----> Miss Meen C0mey kan?
Walaupun masih di episod yang sangat baru
^_^




*Hujung minggu ney akan dihabiskan untuk mengemas rumah sedikit demi sedikit..S0me0ne help me plss !!*


Lagu Semasa : OST Manny : Sang W0o :

05 May 2011

ll Terima Kasih Kamu ll

Terima Kasih

Assalamualaikum Semua !!!


Fuh fuh fuh fuh ...
Semalam malam keluar dengan Cik Enor PJ
Dia merempit dari Bandar Sunway ke UPM
Pantas dan mantap tuh
Tup Tup ada depan rumah sudah


Kasihan dia menjerit 
ASSALAMUALAIKUM
Di depan pintu rumah 
Seorang dari kami pun tak mendengar
Last-last dia telefon


Hihihi..s0rry Cik Enor PJ
Ada di dalam bilik tengah
Tak dengar ^_^


Nak dijadikan cerita pula
Owh bestnya dia 
Pagi semalam dia resign
Dapat new offer di Seremban
W0w!!! Balik homet0wn siapa tak mahu??!!!


Tahniah laa kepada Cik Enor PJ yer
S0 hendak dijadikan cerita
Sepatutnya lepas memenuhkan perut
Kami memecut ke THE MINES
Mahu menonton wayang
FAST 2 FURIOUS 5
Tapi SOLD OUT !!


Mungkin kami terlewat k0t
PLUS kami planning last minute tuh
Hihihi s0 padanlah muka kami
Meeting minggu depan kalau jadi lagi


Dan terima kasih yer Cik Enor PJ
Sudi meluangkan masa dan mendengar cerita


Miss Meen doakan  Cik Enor PJ akan settle segala urusan dia
Sem0ga cepat bertunang dan berkahwin
Hihiih
Rancangannya hujung tahun 2011 katanya
Alhamdulillah ^_^


*Pagi di ofis
Serdahana mengantuk ~.~


Lagu Semasa : Amy Mastura : Sha Na Na :

04 May 2011

ll Alhamdulillah ll

Aku Bersyukur !!

Assalamulaikum Semua !!!


Ch0op !!!! Jam 740 pagi
Got phonecall from Ayah
Huhu..Ayah demam semalam --Kasihan Ayah--
S0 hari ney dia tanya macamana drive hari ney


Alhamdulillah 
Walapun hujan
Masih boleh terkawal lagi
Yeay !! Alhamdulillah traffic light kat UPM dah okey !!
Alhamdulillah 
Tuhan mendengar DOAKU !!!


Hopefully selepas ney traffic light itu sentiasa dalam keadaan baik2
Terima Kasih Manusia atas kesudian kam0 membaikinya
Terima Kasih Tuhan kerana mendengar doa hatiku !!
Beringat!! Sentiasa berhemah dengan sesama manusia yer ...


N0w ..sambil membaca blog yang satu ney
Singgah sebentar di satu blog yang dinyatakan ney
Suka dengan ayat ney ..macam tahu-tahu je situasi Miss Meen


"The Truth Is Something Is Only Difficult
When You're Not Familiar With It
So If You FAIL The First Time
TRY AGAIN!! NEVER GIVE UP!!!
~~~mynameisyuyu.wordprees.com~~


Owh ...memang memerlukan kata semangat macam ney
Terima Kasih Hati kerana menggerakkan 
Untuk membuka blog yang satu ney
Sekarang b0leh sedikit tersenyum walaupun ada kegusaran tersendiri
Moga kita semua berada di bawah lindungan-Nya
Ameennn .....


Lagu Semasa : Bryan Adam : Do I Have To Say The Words :