Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

08 November 2009

Jatuh Cinta Lagi..Lagi..Lagi Ku Jatuh Cinta ^_~


Mamat neyh...aduiii muka yang p0y0 dgn slumber die wat hati nak melekat kat depan TV tuh !!!! hampeh tol hehhe napalaa k0 kacak sangat ^_^ aku suke!!!


Gaya Jerry Yan neyh smpoi rilex babeng ^_^ aku suke!!! Walaupun org kutuk dia mcm ARNAB hahahaha ^_^ tapi aku tetap suke !!! ~~~lalallalalalallala~~~~~~

Sume drma m0vie yang dia berlakon sume aku suke!!! ^_^ hehhe muka dia best ahh..mcm tak der perasaan gituh hahaha ~_^ Haiii rindu btl zaman dulu...aku mesti beli byk buku poster movie tntang mamat ney..Tapi sekarang tidak lagi hehehhe MR.S dah ada masa lapang ku telah terisi hehehehhe ^_^ ~~~lallalalalalla~~~~


Kredit: Kepada MR.S thankz for everything sayang...your motivation wake me up !!!!! ^_^

0 Merepek: