Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

15 November 2009

Makan Malam 1 Malaysia 2009 ^_~

Majlis Makan Malam 1 Malaysia 2009 bg SMKM ^_^ Videoklip neyh our Big bos Performance...s0 c0ool ^_^

Ini Kak Faezah..AKu..Kak Syafinaliza.. ^_^

Semalam ada makan makan kat Klana Resort, Seremban. Kami sume landing kat umah Ainur ^_^ bersiap di sana..huhuu amat cuak kami datang lambat...entah apa laaa k0men mereka huhuu pekak kan telinga..manusia sering tak lari dari kesilapan hehhe ^_^

Malam tue..biasa jer..mcm2 ada..cabutan bertuah...aku punya no.182...aku suke nombor tuh ^_^ nak pakwe yang tinggi mcm tue tapi xdapat...hehhe xda jodoh.. (Jangan marah Mr.S ^_^) Aku dapat hadiah cabutan bertuah sebuah kipas angin berdri..yg rendah ler hhehe...adek aku dapat hamper jerk.. ^_^..Nak dijadikan citer..Kak Lily mintak aku t0l0ng tgk kan n0mb0r Dayah and Husband...(diorg kena balik awal...anak tak sehat)..Aku laa wakil mereka...diorg dapat tuh GRAND PRIZES pun dapat..hihihi ^_^rezeki anak kan...Kareoke..xda malam tuh..sbb takder permintaan kot..hihii ^_^ malam tuh Cikgu Paul Chin pun menyanyi..Angela Chin pun intrument piano..Bdk2 band laki dan perempuan pun menyanyi..xda yg pelik dan xda yg seronok sgt..biasa jerk..hehhe.. ^_^..lepas majlis..malam tuh jugak aku dgn adek aku merempit balik Kuala Pilah ^_~...xm0 laa menumpang umah org lagi...mcm2 yg berlaku kiter xtau..kalu lehy balik..balik laa.. ^_^

Gambar yang lain sumenyaa ada pada Cik Ieyna kiter..t c0py dr die...Adanya majlis makan2 nyeh reda sikitlaa hati aku..dgn masalah yg tak seberapa logik yg sedang berlaku neyh ~_~

Apa-apa pun setiap manusia ada persepsi masing2...Tak boleh laa kiter harapkan yg lebig baik dr org kalu kite sendiri pun tak mampu nak jadikan ia terbaik..betul tak? ^_^ dun expect people will respect ur expectations. ^_~ okies?? Kalu rasa tak puas hati..bersemuka laa kan..kita satu family...bukan org lain pun.. ^_~ jgn jadikan org lain sebagai org tgh bagi s0lve our problem...we just come and clean togheeter gether laa kan?? ^_~ n0 need others to masuk campur kan ^_^...nanti org tue yg tambah tambah..dah pjg laa pulak story nyaa...sume org leh jadi kecik ati kan... ^_^ Semestinya aku mmg seorg yg mudah kecik ati..tau! S0..beware..hehhe..aku tak kisah kalu nk trus trang depan aku...aku leh terima..aku tak leh terima kalu guna org tgh...nampak naa org tue xm0 ckp sendiri..Hurm!!! Tapi takper...ini akan ku jadikan pengalaman dan pegangan...walau susah mcmana pun xm0 mintak org yg kiter kenal tlg...nanti dia ungkit2..aku yg sakit dowh!!!!!!!! Cukuplaa pengalaman ini...aku yakin aku xm0 mintak tlg lagi...

YA TUHAN ..ANDAI KATA AKU DALAM KESUKARAN..BANTUILAH AKU..TEMUIKANLAH AKU DGN ORG YG BENAR2 IKHLAS MEMBERIKAN PERTOLONGAN...BUKAN ORG YG MENGHARAPKAN BALASANNYA SEMULA DARIKU...AMEN...

Kredit: Kepada sume warga SMKM terima kaseh byk2 yaa ^_^

Kepada Mr.S ...maaf andaikata diriku membuat kam00oo terabai..hihii gara-gara majlis semalam

4 Merepek:

CiK sHaNasHaIDa said...

wak..nmpak besar dlm pic nh...huhuhu
control mkn copat :D

Meen said...

hahhaha ^_~ aduiiiii dah perasan dah dia s0rang neyh hehehe ok ok buk akan dituruti nasihat tue hehhee

CiK sHaNasHaIDa said...

hehehe..bgos2!! t mau tgk hsl nye..hek3

Meen said...

alamak!!!!!!!!!!! hasil????hukhuk ^_^