Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

06 November 2009

^_^ nyum Sushi Kin

Huhu...semalam Khamis lepas sekolah..Barathy jemput aku g makan Sushi Kin h0h0h0 dah lama tuh tak jumper dgn makan sama...hihiii bek t0l dia jemput aku hehee....aku dapat g pun atas sebab adek aku jadi guru bertugas minggu tuh hehe ^_^ agak kesukaan aku ler dapat g lepak dgn dia jap...Kami lepak JUsc0 jerk..hanya tempat tuh yg ada SUshi Kin hehhe ^_~ makan bek punya...huhuuu..byk yg kami b0rak...yelaaa nak hampir setahun tak jumpaa hahhaa...baru setahun tau l0m g 5-7 tahun g...hihiii ^_^
Time neyh aku tengah melantak masyuk sushi...hehhee adalaa dalam 3-4 pinggan aku balun...tuh lum lagi dgn sizzling dier...hOhOhO...maakan ala JEPUN ahh aku dgn chop stik tuh....minum air GREEN TEA ICE...huh per lagi bertambuh tambuh laa aku hehhe ^_^ tapi time neyh best laaa...rasa nak cube sume jerk sushi tue..tapi dah kenyang laa plak...hiiihiii

Tapi xper nanti ada masa ajak dia g plakzz ^_^



Kredit: Kepada UTEM aku akan datang tempuh amek ujian di sana huhuuhuu d0akan aku dapat jawab ahhh ^_^

0 Merepek: