Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

05 March 2010

:: Love From Paris ::


hhuhu..pada Rabu mggu neyh...3 March 2010..G tgk bersama Ainur dan Kak Ieyna sahaja..Yang lain xm0 ikut hehhe..katanya JJ busanlaa hehee....Jadinya CIk Ainur laaa yg hantar kami pergi dan pulang Kredit t0 AInur uhh!!
Click Me~
Missi0n kami adalah mn0nt0n wayang...Atas jasa baik Ainur...dia g survey sehari sebelum tue..kami tgklaa LOVE FROM PARIS..lak0nan mantap dr JOHN TRAVOLTA..my her0 hehhe..
Dgr jee nama JOHN TRAVOLTA aku dah target dah citer neyh mesti lawan2 nyer...walaupun aku sangsi dgn tajuk m0vie ney pada mulanya hehhehe...yelaaa mcm citer r0mantik tau!!Tapi hakikatnya bukan....
Click Me~
----------------------------------------------------------------
Click Me~

LOVE FROM PARIS
Erm citer neyh best..s0und effect dia mantap..ketangkasan lak0nan pun 0key..mimik muka..sume 0key but....jalan cerita dia yg aku kurang berkenanan skit....Cerita neyh berkenaan org yg b0m berani mati..Erm l0ok alike mcm menindas dan memperli kita laaa...It's s0 sad!!!Apa yg nak katakan di sini...AGAMA adalah suci tetapi UMAT yg menganut sesuatu agama itu adakalanya tidak betul dan sering terburu buru dalam melakukan sesuatu...Andaikata kita betul2 menyayangi AGAMA kita...kita tak akan pernah mengambil sikap yg terburu buru dan tidak memikirkan keadaan org lain...
Click Me~
Dan selepas tue kami pun mengisi perut di ICE ROOM,Nilai ...huhuu besh makanan sana..Apa yg penting suasana kat situ nyaman...selesa nak makan..Kami makan aiskrim jaa...hihii..




Kredit: Mr.S huhuhu next week duty kam0 dah nak tamat huhuuu bila nak belanja kiter lagi neyhh

Click Me~

0 Merepek: