Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

18 March 2010

:: Sejak Akhir-Akhir Ini Aku... ::

Erm sejak akhir akhir neyh aku banyak dengar lagu dr Boys Over Flower punyer OST...hukhuk tah kenapalaaa tetiba addicted sgt...maybe sebab b0san k0t menunggu drama terbaru dr Lee Min Ho dan lagu terbaru dari Kim Hyung Joong(SS501) kot??!! hahahaha...seyes!

Antara lagu yang aku kerap dengarkan adalah :-
- Because I'm Stupid-SS501
- Making A Lover-SS501
- Paradise-TMAX

- Stand By Me-Shine

- Wish Ur My Love-TMAX
- Starlight Tears-Kim Yu Kyung

- One More Time-Tree Bicycle

- Yearning Heart-A'st 1

- Thank you-Kim Hyung Joong

Hahahaa....yang lebey kelakar lagi aku buatlaa pulak ringtone pakai lagu tue..hahhaa..walhal citer neyh dah POP masa tahun 2009 lagi uh!!! heheh seyes!! Mau up lagi tahun 2010 neyh hahaha...keb0ringan yg nyata aku neyh hehehe
Aku suka pasangan neyh ^_^..teramatlaa serasi bila mereka bersama hehe Gu Jun Pyo & Geum Jan Di hihii...
Aku pun suka pasangan Yun Ji Hoo & Geum Jan Di...mereka amat sesuai jadi kawan baik..BFF..sbb Ji hoo ada semangat kuat tido dan mengalah bila bergaduh hehehehe...s0 dgn perangai Jan Di tue mana laa sesuai...hihii ^_^

Lalallalala...tue jer nak citer...aku dah b0san tggu citer baru neyh hahaha ^_^ ada mmg ada tapi tak kena dgn jiwa aku lak heheheh ^_^


Kredit:Mr.S....^_~ wink!!!


0 Merepek: