Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

06 June 2010

:: Es0k Aku Puasa Ganti ::

Alhamdulillah cuti sek0lah tiba lagi...masa ini lah yg akan aku gunakan untuk menggantikan Puasa Wajib ku ^_^ tahun 2009..Tahun lepas agak malas nak puasa enam bersama sama Mama hihi entahlaaa kenapa...dulu rajin jee..kalu tak dah langsai dah puasa ku ^_^
Nak puasa time persekolahan tapi takut aku penat...^_^ tak larat nak menjerit kang hihihi...Okey nak baca niat puasa.."Sahaja aku berpuasa ganti esok hari kerana Allah Taala" Aminnn....Semoga puasa ku esok hari diberkati dan disenangi...
0key laa mau titun....Es0k nak bgn 5.05 pagi sahur....Aku suka sahur dulu aku tak suka sekarang aku makan menyukai bersahur ^_^ berharap sgt dapat teman yg suka bersahur ^_^ meriah hidup kan kan ^_^ teringat time study dulu lak huhuhu rindu!!!!


Kredit: Chatting dgn Ina dia ada kelas tambahan time cuti neyh...Erm..sekolah pedalaman mmmg susah ker nak dapat guru cemerlang yg ada kat sana ker?? ~_~

0 Merepek: