Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

18 June 2010

:: Itu Kamu ::

Dia yang bernama Mr.S
Perkenalan bermula dari seorang kawan
Akhirnya membawa ke haluan ini
: Di sini saya ingin melahirkan sesuatu :
Terima kasih kerana tahan dengan kerenah saya
Terima kasih kerana menerima diri saya
Terima kasih kerana memahami saya
Terima kasih kerana menyabarkan diri saya dalam pelbagai hal
Terima kasih kerana menggubah pandangan saya terhadap orang lain
Terima kasih kerana sanggup mendengar semua masalah saya
Terima kasih kerana selalu memberi nasihat
Terima kasih kerana senantiasa memberikan semangat di kala saya patah semangat
Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya
Terima kasih kerana membawa saya ke dunia kamu
Alhamdulillah kerana saya memiliki kamu !!!

0 Merepek: