Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

13 June 2010

:: Satu Perjalanan ::

Pada hari Jumaat 11 Jun 2010,kami sekeluarga bergerak pergi...Kami ingat ayah pecut tinggalkan kami upernyaa tak..hehhe ayah ke belakang lagi..Jadi kami meet up kat R&R Machap..Then nak bergerak g kerete ayah wat hal lak...xleyh start up!! Aduii...afir try byk2 baru leyh jalan...dalam hati neyh cuakk...harap2 samapilaaa umah Wak Nah cepat..kang 'terDELAY' kat tgh alam kang...

Alhamdulillah, akhirnya sampai Kg Kayu Ara Pasong Pontin, J0h0r..menghadiri perkahwinan sepupu aku Siti Asmah a.k.a Cik As hehhe ^_^ Alhamdulillah sampai hajat dia tahun neyh hehhe ^_^ amat sesuai pasangan tue !! Tema nikah mereka biru langit dan tema sanding mereka pink silver hitam... ^_^ suke tgk pelamin di0rg Sweetttt ^_^ ~12 Jun 2010~


:: SELAMAT PENGANTIN BARU 12 JUN 2010 ::

Alhamdulillah majlis berjalan lancar takder apa apa yang pelik... ^_^ Cuma hujan turun seketika..je..Org kata kalau hujan turun masa majlis kiter pengantin perempuan nyaa KUAT MAKAN ASAM heheh ^_^ tue org yg kata ^_^...byk pulak pantang larang kan kan hehhe ^_^ ... Majlis sanding mula dalam 245 ptg...hihii penat menunggu aku!!Ke hulu ke hilir heheh nak kata ada byk keje xdalaa aku buat sgt...hihii ^_^ cuma aku neyh xbiasa merewang k0t...xreti nak buat keje seramai...selalu setakat 6-15 org tue okeylaaa..reramai mati akal aku..JEM ^_^ :: t0l0ng -t0l0ng jgn tak t0l0ng ^_^ ::

Mcm biasa tolong sikit2 laa kami sekeluarga..Mama pun dah tak larat dah...muka jee nampak gagah...huhuu aku pun risau dia wat keje byk...sbb Mama neyh jenis cepat semput...huhuu...dulu taklaa sangatkan..dah senjaa neyh mcm2 kan ^_^ sangat berharap Mama sehat dan tenang hendaknya...

Majlis tamat dalam jam 5 tapi kami terpaksa pulang awal..sbb Cik Ain kata kerete ayah tak leyh balik malam...nnt byk guna tenaga lampu..bateri l0w !! ^_^ kami pun berangkat balik....
TAHNIAH TAU SEMAH ^_^


:: BERGAMBAR SEBELUM PULANG KE KUALA PILAH ::

Erm agaknya memang ketentuan k0t...kereta ayah 'terSTOP' kat depan SEK MEN SAINS KUALA PILAH....huhuhu aduiii dah laa kwsn gelap tuh...byk hutann..nasib bek dalam jam 745 malam...kalu 4-5 pagi aku yg perempuan neyh lagi laa SERAAMM!!! Alhamdulillah,Mama telef0n Mak Lang dgn Pak Lang...mereka dtg bwk bateri kerete Alang...Berjalan kereta ayah selepas tukar...

TERIMA KASEH TUK AUNTIE & UNCLE eaaa ^_^

Balik2 jee...ayah mandi terus td0..mama pun gitue...Penat k0t ^_^


Kredit: Tahniah kepada ASmah dan suami ^_^ semoga kamuorg kekal bahagia hendak-Nya yaaa ^_^ Aminn

0 Merepek: