Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

18 June 2010

:: Back t0 School ::

Sesi cuti sekolah mula berakhir pada penggal neyh ^_^ cepatnya masa berlalu kan kan...Fuh kena siapkan diri neyh..pelbagai tugasan mendatang menanti..Aku berharap sangat aku mampu membuatnya dalam keadaan baik dan bersungguh..Biarla susah dahulu senang kemudian..

Dan berazam nak mengajar dengan lebey baik lagi dari sebelum ini..Kalu sebelum ini baik(rasanya laa kot)..nak mengajar dgn baik lagi..Rindu dgn gelagat pelajar neyh..Tapi mereka rindu ker nak balik sekolah?? ^_^ mungkin rindu nak jumpa kawan2 bukan cikgunyaa hikhik ^_^

Ya Allah, tabahkan hati hamba-Mu ini dalam merentasi apa jua halangan dan dugaan dari-Mu..Yakinlah aku dan tetapkanlah aku pada setiap jalan yang aku pilih dengan petunjuk dan bimbingan-Mu..Sabarkan lah hati kecil ini dalam melakukan sesuatu..Sedarkan lah hati ini atas setiap tindakan..Bimbingkan lah hati ini untuk bersabar dan cekal..Jauhkan lah diri ini dari segala perkara yang tidak memanfaat..Amin...

P/S : Biarlah buruk pandangan orang kepada kita..Biarlah hina pandangan orang kepada kita..Biarlah keji pandangan orang terhadap kita..kerana mereka sendiri pun tidak memahami hati dan budi mereka dalam haluan mereka..

LAYAKKAH MEREKA MENILAI DIRI KITA..

0 Merepek: