Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

10 June 2010

:: Lagenda Budak Setan ::

Hari ini ada Kursus GSTT kat SMKM dari jam720 tepat sampai kat umah Ainur jam755pagi..sampai SMKM adalah dalam jam820pagi...Alhamdulillah sempat sampai..^_^..
Hari ney dgr ceramah
"PENGURUSAN DALAM BILIK DARJAH" dan
"NILAI DAN ETIKA DALAM PENTADBIRAN"...
Dan semuanya berakhir dalam jam115ptg k0t...

Dan es0k ada juga kursus neyh tapi disebabkan kami akan bertolak ke JOHOR atas sebab SEPUPUKU BERKAWIN kami tak dapatlaa menghadiri kursus ney..Sedey gak sebab
es0k adalah sl0t yg besh walaupun aku neyh malu nak present depan org tapi 0keylaaa...hahahha ^_^
Erm es0k kami akan bertolak g JOHOR dan es0k jugak laa aku akan melap0rkan ketidakhadiran kami..Berharap GPK xmarahlaa yaa...
KAD JEMPUTAN KAWIN INI DATANG DULU
(dari April lagi sepupu aku dah jemput sebab time dia TUNANG kami tak datang ^_^)
DARI TARIKH KURSUS...
Setelah kursus pendek ini tamat kami g JJ Seremban..Kak Hazrina pun ada dia nak g SAINS bayar tunggakkan bil air..Sekarang SAINS minta segala tunggakkan dibayar kat sana..Aduhhh agak rimaslaa jugak kan?
------------------------------------------------------------------------------------------

Dan kami pun g laaa tgk wayang,Ainur tanya ada plan tak lepas kursus?Kami xda cuma nak g Nilai bayar duit mesin aut0 yang adek aku belikan tuk mama ^_^ ... Akhirnya kami sepakat g dgn Kak Faizah Kak Fazilah tgk citer "LAGENDA BUDAK SETAN" Ramai yang kata citer neyh sedey..Nak gak tgk apa yang sedey... ^_^

Alamak aku rasa macam biasa jee..takda feel sangat tak pun sbb aku penat k0t...Tapi aku seram bab QUE HAIDAR pukul LISA dgn SHIKIN tue...WOW!!!! Memang PSIKO!!!! Tak pernah lak aku tgk lelaki yg giler cinta mcm tuh SERAM pun ada huhuhu ^_^Citer neyh citer sl0w laaa ^_^ sesuai yg tuk pasangan yg berbunga bunga cintaaa hehhehe...
Erm s0undtrak dia pun n0t bad!!! BILA CINTA nyanyian Filianti Vlee.Musik dia sl0w m0ti0n...pakai pian0 biasalaa kan hehhe auraa nak bercinta bertambah hahahha ^_^ Dari 5 aku bagi 3/5 laaa ^_^ Sbb ada jugak perkara yang aku tertanya tanya...napa QUE HAIDAR selalu muncul mcm hantu...hahha...napa setiap kali dia hentam LISA napa mcm nampak senang jee...KAUM WANITA TAK DIBELA NASIB NYA hehhee ^_^


Lagipun neyh citer lama kan..zaman aku sek0lah menengah NOVEL dia TOP TEN !!!Maybe time tuh belum ada kesedaran lagi hehhe xb0leh blahh.....
Apa apa pun mmg citer sl0w m0ti0n laaa neyh ^_^....3/5

0 Merepek: